| کد خبر: 252440 |

رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای:

قیمت ۳۴ قلم کالای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای کاهشی می شود

در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور، ۳۴ قلم کالای اساسی با تخفیفات ویژه به فروش می رسد.

تین نیوز

 رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای با اعلام اینکه در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور، ۳۴ قلم کالای اساسی با تخفیفات ویژه به فروش می رسد، گفت: قیمت کالاهای مذکور با اعمال این تخفیفات برای مصرف کنندگان کاهش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا از شرکت بازرگانی دولتی ایران (مبدا)، «منصور عالی پور» با تأکید بر اینکه فروش فوق العاده از دهه مبارک فجر آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه می یابد، افزود: این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان برنامه ریزی شده و اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای با هماهنگی تأمین کنندگان کالاهای اساسی، تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی انواع کالاهای تنظیم بازار را برای عرضه و فروش در طرح از فجر تا فطر تدارک دیده اند.

وی با اشاره به اینکه هدف از فروش کالاها با تخفیفات ویژه، تلاش برای ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تأمین مایحتاج اساسی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: در طرح ویژه فروش «از فجر تا فطر» ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق العاده عرضه می شود.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای بیان داشت: اعضای اتحادیه در گروه پوشاک، کیف و کفش و نیز شیرینی و شکلات برای شب عید نیز تدارک خوبی دیده اند تا در کنار محصولات غذایی و دیگر ملزومات مورد نیاز هموطنان، این محصولات نیز با ارائه تخفیفات ویژه در دسترس عموم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در فروشگاه های زنجیره ای در ایام پایانی سال تشدید می شود.

فروشگاه های زنجیره ای با ۹ هزار و ۵۰۰ واحد فروشگاهی در سراسر کشور، کالاهای اساسی و سایر ملزومات مردم را عرضه و توزیع می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.