| کد خبر: 185581 |

پهلوگیری بدون نوبت کشتی ۳۶۰۰ تنی حامل دام زنده در بندر شهید رجایی

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان پهلو دهی بدون نوبت کشتی های حامل کالاهای اساسی از جمله دام زنده، روغن خوراکی خام، شکر، گوشت منجمد و نهاده های دامی در بندر شهید رجایی را از جمله اولویت های بزرگترین بندر تجاری کشور اعلام کرد.

تین نیوز
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان پهلو دهی بدون نوبت کشتی های حامل کالاهای اساسی از جمله دام زنده، روغن خوراکی خام، شکر، گوشت منجمد و نهاده های دامی در بندر شهید رجایی را از جمله اولویت های بزرگترین بندر تجاری کشور اعلام کرد.
به گزارش تسنیم الله مراد عفیفی پور اظهار کرد: روز گذشته، یک فروند کشتی با ظرفیت 3600 تن، حامل دام زنده در بندر خلیج فارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

وی تصریح کرد: دام های زنده با ابزارهای مخصوص تخلیه از کشتی به کامیون های ویژه حمل دام منتقل شدند که بلافاصله پس از تخلیه از کشتی مستقیماً به کشتارگاه های استان هرمزگان و سایر استانها ارسال می شوند تا به بازار مصرف عرضه شود.

وی افزود: در خصوص تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده برای خدمات رسانی سریع و دقیق به کشتی های حامل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بندر شهید رجایی، علاوه بر پهلودهی بدون نوبت و تخصیص امکانات و تجهیزات تخلیه کالاها از کشتی و نگهداری آنها در محوطه ها، هماهنگی های موثری با دستگاه های همکار از جمله گمرک صورت گرفته تا کالاهای اساسی وارده به بندر در کمترین زمان ممکن از بندر خارج و به مقاصد تعیین شده در داخل کشور ارسال شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان این‌که تشریفات مربوط به تخلیه دام زنده از کشتی به سرعت و با دقت عملیاتی لازم انجام شده است و کامیون ها پس از بارگیری، بدون معطلی روانه استانهای مختلف کشور می شود، گفت: هفته گذشته، کشتی حامل 60 هزار تن روغن خوراکی خام در بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی کشتیرانی ها و صاحبان کالا، برنامه ریزی شده است تا حداقل 10 فروند کشتی حامل دام زنده و محموله های شکر و روغن خوراکی در سال جاری در بندر شهید رجایی پذیرش و به فراخور نیاز کشور و بدون قائل شدن محدودیت زمانی برای تنظیم بازار روانه بازارهای داخلی شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.