| کد خبر: 178954 |

رییس جمهور:

◄ روحانی: صادرات نفت بعد از 13 آبان به‌مراتب بهتر شده است

رییس جمهوری گفت: لایحه بودجه سال 1398 آماده است و به‌زودی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

تین نیوز

رییس جمهوری گفت: لایحه بودجه سال 1398 آماده است و به‌زودی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز ، حسن روحانی در پایان نشست سران قوا گفت: در نشست امروز در عمدتا درباره مسایل اقتصادی و سیاسی کشور و منطقه‌ تبادل نظر و گفت‌وگو شد.

گزیده‌ای از مهم‌ترین سخنان رییس جمهور:

تحریم‌های آمریکا:  بانک مرکزی،  بخش‌های دیگر اقتصادی و مردم به‌گونه‌ای عمل کردند که آرامش مردم بعد از 13 آبان مقداری بیشتر شده است./ تلاش دولت این است که آرامش در بخش اقتصادی را ادامه دهیم و مشکلاتی که بر دوش مردم است را بکاهیم.

بودجه 98: تا هفته آینده نکات موردنظر رهبرمعظم انقلاب را نهایی خواهیم کرد و ممکن است بر مبنای  نظر رهبری در بودجه سال آینده اصلاحاتی لازم باشد تا انجام دهیم/ در بخش اقتصاد در هفته‌های گذشته چهارچوبی را تنظیم کرده بودیم که سیاست‌های این چهارچوب به نحوی بودجه سال آینده را هم در برمی‌گرفت/ در  هشت‌ماهه امسال بیش از 13 درصد افزایش صادرات را شاهد بودیم و با چهارچوبی که برای بازگشت ارز صادراتی تعیین‌شده راه‌حل مطمئنی برای درآمدهای ارزی پیش‌بینی شده است.

نفت: به صراحت به مردم می‌گویم که صادرات نفت بعد از 13 آبان به‌مراتب بهتر شده است / گزارش امروز وزیر نفت امیدوار کننده بود و مواردی هم که تسهیلات می‌خواست مورد توافق سران سه قوه قرار گرفت/ آمریکایی‌ها درزمینهٔ اوپک هم خیلی تلاش کردند که کاری کنند تا تولید کشورهای عضو اوپک کاهش نیابد و ثابت بماند که الحمدالله کاهش پیدا کرد و کشورهای غیر اوپک هم همین تصمیم را داشتند/ روند فروش نفت ایران به همان صورتی که قبل از این اجلاس بود، ادامه خواهد یافت.

اشتغال: تلاش می‌کنیم روند اشتغال را برای سال آینده حفظ کنیم/  اولویت ما برای سال 98 این است که مردم در زمینه کالای اساسی دچار مشکل نشوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.