| کد خبر: 155792 |

◄ لجستیک زلزله کرمانشاه در شماره تازه «حمل‌ونقل»

چند روز پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، شماره 139 هفته‌نامه حمل‌ونقل با نگاه ویژه به همین موضوع منتشر شد.

تین نیوز

چند روز پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، شماره 139 هفته‌نامه حمل‌ونقل با نگاه ویژه به همین موضوع منتشر شد.

شماره 139 هفته‌نامه حمل‌ونقل با موضوع بررسی زلزله از دریچه مباحث مربوط به مسکن و نوسازی و حوزه حمل‌ونقل منتشر شد. در سرمقاله این شماره که به قلم حسین ایمانی نوشته شده نکاتی درباره لزوم توجه به گزارش‌های مستند به‌جای گزارش‌های سطحی در زمان وقوع بحران می‌خوانید. این کارشناس حوزه مدیریت بحران، آموزش مدیریت بحران را جزو اولویت‌های اصلی پیش از وقوع بحران‌هایی از جمله زلزله می‌داند.

یادداشت دیگر صفحه نخست، به قلم عباس زرکوب به موضوع زلزله از منظر کیفیت ساخت مسکن مهر می‌پردازد و حواشی به وجود آمده درباره کیفیت پایین مصالح مسکن مهر را از جنس شایعات می‌داند. این کارشناس حوزه مسکن معتقد است ساکنان مسکن مهر در مقایسه با ساکنان ساختمان‌های خودساز تلفات کمتری داشته‌اند.

«سوداگران مسکن مهر» تیتر یک صفحه نخست است که در گفت‌وگو با عباس آخوندی به موضوع کیفیت ساخت مسکن مهر می‌پردازد. آخوندی در این گفت‌وگو  کیفیت سازه‌های مختلف مسکن مهر در شهرهای مختلف را یکسان نمی‌داند و به نقد این سازه‌های کم کیفیت در مناطق زلزله زده پرداخته است.

عکس یک نشریه با تیتر «جبر جغرافیایی» که توسط تیم اعزامی نشریه حمل‌ونقل به مناطق زلزله‌زده گرفته شده، سلسله گزارش‌های میدانی و همچنین تخصصی‌ای‌ از زلزله مهیب کرمانشاه است که در صفحات تخصصی از جمله صفحات 7، 3، 5، 9، 10، 12 به آن پرداخته شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.