| کد خبر: 251868 |

راه اندازی سامانه مجازی ارتباط مردمی مدیریت شهری تهران

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران از راه اندازی نخستین سکوی ارتباطی مردم با مدیریت شهری کشور از طریق فضای مجازی و با شماره تماس ۰۹۹۱۵۱۰۴۰۰۰ از طریق پیام رسان های داخلی خبر داد.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران از راه‌اندازی نخستین سکوی ارتباطی مردم با مدیریت شهری کشور از طریق فضای مجازی و با شماره تماس ۰۹۹۱۵۱۰۴۰۰۰ از طریق پیام رسان های داخلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمودرضا کبیری  گفت: در این فرایند مردم و شهروندان دیگر نیازی به حضور فیزیکی در مجموعه مدیریت شهری ندارند و می توانند کارهای اداری خود و حتی شکایات، انتقادات و پیشنهادات را در قالب هایی چون پیام صوتی، فیلم، عکس و پیامک با مدیریت شورای شهر تهران در میان گذاشته و در همان بستر هم پاسخ دریافت کنند.

وی سامانه جدید را بر بستر پیام‌رسان های داخلی از جمله روبیکا، ایتا، بله و سروش با شماره ۰۹۹۱۵۱۰۴۰۰۰ عنوان کرد و گفت: این سامانه در آغاز فعالیت خود به طور طبیعی ممکن است نواقصی هم داشته باشد اما در بلندمدت می‌توان قدم بسیار محکمی در رسیدن به دولت الکترونیک باشد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: تمام وزارتخانه ها، سازمانها و دیگر مراکزی که با مردم و شهروندان در ارتباط هستم می توانند با الگو گرفتن از این سیستم، در تحقق امیدآفرینی برای عموم جامعه نقش و گام بسیار بلندی بردارند.

به گفته کبیری مبارزه با فساد درون سیستمی، رانت و ویژه خواری از جمله اولویت های اجرای این فضای ارتباطی است ضمن اینکه اهداف دیگری همچون ارتقای شان مردم و حفظ کرامت آنان نیز مدنظر است.

به گفته او، ارتباط مجازی در کنار سرعت بیشتر در کم شدن آلودگی هوا و همچنین کاهش استفاده از حمل و نقل در سطح شهر می تواند موثر باشد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: ۲۱ نفر عضو شورای شهر به صورت مستقل یک سکوی اختصاصی خواهند داشت که شهروندان می توانند به صورت بدون واسطه با آن عضو شورا، صحبت کنند و مسایل و مشکلات خودشان را در میان بگذارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.