| کد خبر: 231902 |

ضرورت بررسی جامع اقدامات ۴ سال مدیریت شهری پنجم

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران بر ضرورت پرداخت جامع به اقدامات ۴ سال مدیریت شهری پنجم تاکید کرد.

تین نیوز

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران بر ضرورت پرداخت جامع به اقدامات ۴ سال مدیریت شهری پنجم تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، زهرا صدر اعظم نوری پس از استماع گزارش تحویل و تحول شهردار تهران گفت: نمی‌دانم چرا آقای حناچی اینگونه گزارش ارائه دادند. شاید شتابی بوده است که اینگونه گزارش دادند. این گزارش بخشی از فعالیت ۴ ساله‌ای که در حوزه مدیریت شهری انجام گرفته بود. اما یقینا همه کارها و فعالیت‌های انجام شده نیست و در آن برخی از حوزه‌ها خیلی کمرنگ گزارش شده است در حالی که فعالیت‌های همکاران شما فعالیت‌های قابل تقدیری است.

وی افزود: در این گزارش کارهای ارزشمند بسیاری انجام شد که باید برجسته شود. در حوزه خدمات شهری کارهای زیرساختی زیادی انجام شده است که فقط به گوشه‌هایی از آن اشاره کردید. یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری در دوره کرونا مساله پایگاه‌های سلامت بود که تماما در طی کرونا در اختیار وزرات بهداشت قرار گرفت. در حوزه‌های مقابله با کرونا پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های متعددی تدوین و تنظیم شد که تا پیش از این وجود نداشت و به آن اشاره نشد.

وی ادامه داد: در مساله سامانه‌های شهری اقدامات قوی اجرا شد که به آنها نیز اشاره نشد. شرایط موجودی که در آن قرار گرفتیم طی دو سه سال اخیر از جمله تحریم و رکود اقتصادی و کرونا نیز باید در گزارش برجسته شود. این گزارش را یک دریافتی اولیه در نظر می‌گیریم و حتما باید یک رفت و برگشت بین کمیسیون‌ها و شهرداری دربار ه این گزارش صورت گیرد و یک گزارش جامع از اقدامات انجام شده طی این چهار سال تهیه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.