| کد خبر: 230639 |

اعتراض رد صلاحیت شدگان انتخابات شوراها بی پاسخ مانده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زمینه پیگیری‌های صورت گرفته برای رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان در انتخابات شوراها، هنوز پاسخ قابل طرحی داده نشده است.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زمینه پیگیری‌های صورت گرفته برای رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان در انتخابات شوراها، هنوز پاسخ قابل طرحی داده نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی در جلسه امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود گفت: در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا انتخابات شوراها و ریاست جمهوری قرار داریم و جامعه منتظر دو پیام مهم در رونق و نشاط انتخاباتی، یعنی تأیید صلاحیت‌های حداکثری و شنیدن شدن صداها متکثر در فضای سیاسی کشور است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: درخصوص رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته برای رسیدگی به اعتراض رد صلاحیت شدگان در انتخابات شوراها، هنوز پاسخ قابل طرحی داده نشده است. البته دلایل موضوع به صورت جدی با مسئولان مربوطه مطرح شده ولی هنوز خبری نیست.

وی ابراز داشت: امیدواریم که فضای مشارکت بالا و حضور دیدگاه‌های متکثر و متنوع در انتخابات شوراها بخصوص شورای شهر تهران ایجاد شود. به ویژه پشتوانه مردمی شورای پنجم که با رأی بی سابقه و بالا انتخاب شد، بتواند در شورای ششم تداوم یابد.

هاشمی تصریح کرد: همچنین در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز صداوسیما و رسانه‌های رسمی هنوز فضا را برای گفتگو با جریان‌های متفاوت فراهم نکرده‌اند. رسانه ملی می‌تواند فضا را حتی کسانی که هنوز قائل به رأی دادن نیستند فراهم کند تا نخبگانی که به مشارکت فعال معتقدند، بتوانند در این گفتگوها جامعه را در جهت شرکت فعال در انتخابات اقناع کنند و نسبت به پیامدهای عدم حضور در انتخابات مباحث کارشناسی و عمیقی صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: همچنین از حضور شهردار تهران در گفتگوهای مستقیم در فضای مجازی استقبال می‌کنیم، تداوم این گفتگوها در آستانه انتخابات شوراها، می‌تواند موجب بررسی عملکرد مدیریت شهری در این دوره آن هم با حضور رو در رو و گفتگوی بدون واسطه با کارشناسان، اصحاب رسانه، منتقدان و مدیران گذشته شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این گفتگوها عاملی است تا هم دستاوردهای مدیریت شهری به صورت غیر تبلیغاتی و کارشناسی تبیین شود و هم نقاط ضعف برای بهبود در آینده مشخص شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.