| کد خبر: 224555 |

پیوست‌های محیط‌زیستی و ترافیکی، باید مطالبه شورایاران باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهیه پیوست‌های محیط‌زیستی و ترافیکی، باید مطالبه شورایاران باشد، تاکید کرد: بافت مسکونی منطقه ۳ در معرض تهدید تجاری‌سازی قرار دارند.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تهیه پیوست‌های محیط‌زیستی و ترافیکی، باید مطالبه شورایاران باشد، تاکید کرد: بافت مسکونی منطقه ۳ در معرض تهدید تجاری‌سازی قرار دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سید آرش حسینی میلانی در دویست و شصتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه ۳ گفت: شورایاران باید خود را به ابزارهایی که شورای پنجم برای آنها تدارک دیده است، توانمند کنند. یکی از آنها پیوست ترافیکی ساختمان‌های بزرگ است.

وی ادامه داد: این پیوست ابزار مهمی است که الزامات مهمی را ایجاد می‌کند که بر اساس آن، ساختمان‌هایی که اندازه‌شان از حدی بزرگ‌تر می‌شود، باید دارای پیوست‌های محیط‌زیستی و ترافیکی باشند و تهیه آن، باید مطالبه شورایاران باشد.

این عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به سایت شفافیت اظهار داشت: شما با دسترسی به سایت شفافیت می‌توانید تغییر کاربری در پلاک‌های مختلف را دیده و بسنجید که در محله‌تان چه خبر است؛ بخصوص منطقه ۳ که بافت مسکونی آن در معرض تهدید تجاری‌سازی قرار دارد. به همین خاطر، شورایاران باید خود را به ابزارهای مهم دیده‌بانی تجهیز کنند و در تهیه پیوست‌های محیط‌زیستی و ترافیکی مشارکت داشته باشند.

حسینی میلانی یکی از مطالبات شورایاران را حضور در بازدیدهای نظارتی و مراسم‌های افتتاح پروژه‌ها برشمرد و تصریح کرد: انتظار شورایاران زیاد نیست. آنها می‌خواهند در بازدیدها حضور داشته باشند تا کمک کنند. اخیراً بازدیدی از طرح نیلوفری انجام شده است. شورایاران ۱۵ سال است که پیگیر این کار هستند تا انجام شود ولی در بازدیدها و افتتاح‌ها حضور ندارند.

وی با تاکید بر اینکه شورایاران باید در بازدیدها و افتتاح‌ها حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: فرصت بدهید نمایندگان مردم محلات در خصوص مسائل و مشکلات احتمالی صحبت کنند. این مسئله کمک‌کننده است. خودمان کمتر سخنرانی کنیم و بگذاریم مردم و نمایندگان آنها در محلات درباره طرح‌های شهری نظر بدهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.