| کد خبر: 211184 |

«بسته ترافیکی کرونا» روی میز حناچی

رییس شورای شهر تهران از بررسی بسته ترافیکی روزهای کرونایی در دفتر کار شهردار تهران خبر داد.

تین نیوز

رییس شورای شهر تهران از بررسی بسته ترافیکی روزهای کرونایی در دفتر کار شهردار تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه هم‌اندیشی نداشتیم بلکه با حضور هیات رییسه شورا و روسای کمیسیون‌ها، کمیسیون تلفیق برگزار شد.

وی با بیان این‌که در جلسه امروز کمیسیون تلفیق طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲ بررسی شد، اظهار کرد: قرار است این طرح در شهرداری به تصویب برسد و ما جلسه برگزار کردیم که ببینیم شورای شهر باید چه واکنشی داشته باشد که هنوز در خصوص این مهم به جمع‌بندی نرسیدیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی تعداد پرونده‌های باغات افزایش یافته است و موجبات ناراحتی مردم را فراهم کرده، اظهار کرد: تعداد پرونده‌های اعتراضی مردم به این‌که ملک‌شان را باغ اعلام کردیم افزایش پیدا کرده و به همین دلیل باید با سرعت بیشتری پرونده‌های مربوط به باغات را بررسی کنیم و در همین راستا مقرر شد جلسه روز سه‌شنبه علنی برگزار شود تا اینگونه پرونده‌ها را بررسی کنیم.

هاشمی در مورد سرانجام بسته ترافیکی شورای شهر تهران برای روزهای کرونایی گفت: این پیشنهادات به ستاد ملی کرونا داده شد، اما آن طور که شنیدم ستاد ملی بررسی بسته ترافیکی را به شورای ترافیک تهران محول کرده و به همین دلیل حناچی اعضای شورای ترافیک را دعوت کرده است تا در دفتر کارش در خصوص این بسته تصمیم‌گیری شود که از جزییات آن بی‌خبر هستیم.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که عنوان شده این بسته ترافیکی در راستای درآمدزایی است، ادامه داد: لطفا جوسازی و تخریب نکنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.