| کد خبر: 206783 |

درخواست عضو شورا برای ضدعفونی هر چه سریع‌تر فرودگاه امام خمینی (ره)

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر انتقال کرونا توسط مسافران ایرانی گفت: به نظر می‌رسد لازم است که هر چه سریع‌تر فرودگاه امام خمینی (ره) ضدعفونی شود.

تین نیوز

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر انتقال کرونا توسط مسافران ایرانی گفت: به نظر می‌رسد لازم است که هر چه سریع‌تر فرودگاه امام خمینی (ره) ضدعفونی شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تعدادی از ایرانیان با خروج از کشور موجب انتقال اپیدمی کرونا به برخی از کشورها شده‌اند، گفت: این مسئله دو حالت دارد یا تعدادی از افراد آلوده به این ویروس هستند اما علامتی ندارند یا خروجی کشور که همان فرودگاه امام خمینی (ره) است، آلوده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) در حوزه خدماتی شهرداری تهران نیست اما لازم است شهردار تهران که در ستاد عملیات کرونا عضویت دارد این موضوع را پیگیری کند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که لازم است تمامی قسمت‌های فرودگاه امام خمینی (ره) و تمام وسایلی که با این فرودگاه در ارتباط هستند همچون واگن‌های مترو، تاکسی‌ها و حتی فضای پیرامونی و داخلی فرودگاه مورد ضدعفونی هر چه سریع‌تر قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران افزود: شهردار تهران می‌بایست این موضوع را در جلسه ستاد عملیاتی کرونا مطرح کند تا دیگر شاهد این مسئله نباشیم که در اخبار قید شود که مسافران ایرانی کرونا را به دیگر کشورها برده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.