| کد خبر: 199801 |

نامه هاشمی به جهانگیری برای تشکیل کارگروه ویژه اتوبوس و مترو

رییس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران ضمن ارائه‌ی گزارشی از اقدامات شهرداری تهران در پی بارش برف روز گذشته اعلام کرده است که در حال بررسی هستند تا اگر مقصری وجود دارد با آن برخورد کنند.

تین نیوز

رییس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران ضمن ارائه‌ی گزارشی از اقدامات شهرداری تهران در پی بارش برف روز گذشته اعلام کرده است که در حال بررسی هستند تا اگر مقصری وجود دارد با آن برخورد کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بارش برف در روز گذشته و ایجاد مشکلاتی برای تردد شهروندان افزود: شهردار تهران صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی گزارشی از مشکلاتی که روز گذشته در شهر وجود داشت را قرائت کردند و گفتند  در حال بررسی هستند تا اگر مقصری وجود دارد با آن برخورد کند، البته برخی مسائل هم مربوط به حواشی گران‌ شدن بنزین بود.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت بنزین ناشی از کاهش ارزش پول، افزایش قاچاق بنزین و مصرف بی‌رویه بوده است، اظهار کرد: البته گران شدن بنزین پیامدهایی نیز برای مدیریت شهری دارد که یکی از آنها افزایش تقاضای استفاده از حمل و نقل عمومی به خصوص مترو و اتوبوس در ساعت پیک تردد است که باید نسبت به توسعه حمل و نقل عمومی اقدام کنیم.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها باید بخشی از درآمدهای بنزین صرف توسعه حمل و نقل عمومی شود که متاسفانه این مهم در دوره‌های قبل رخ نداده است، ادامه داد: روز گذشته نامه‌ای با امضای ریاست شورا به جهانگیری ارسال کردیم و خواستار تشکیل کارگروه ویژه ناوگان اتوبوس و مترو شدیم و به نظر می‌رسد بتوانیم در راستای این مهم گام برداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.