| کد خبر: 54011 |

پیاده‌راه آیینی، بورس لباس نوجوانان می‌شود

تین نیوز | نزدیک به چهارسال از آغاز طرح عمرانی پیاده‌راه‌سازی از میدان امام‌حسین(ع) تا ١٧شهریور می‌گذرد؛ طرحی که شهرداری تهران بدون اخذ اجازه از شورای شهر آن را آغاز کرد و هدف آن ایجاد پیاده‌راه آیینی در این منطقه بود که هزینه زیادی در بر داشت و حد فاصل دو میدان بسته شد و پیاده‌راه شد و صدای اهالی و کسبه محل درآمد. هیأت‌های مذهبی از طرح استقبال نکردند، اجرای طرح باعث ناامنی در منطقه شد و حالا شهرداری کاربری جدیدی برای آن تعریف کرده؛ است بورس لباس نوجوانان.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران از راه‌اندازی بورس لباس نوجوانان در پیاده‌راه ١٧ شهریور خبر داد و گفت: تاکنون ١٥ مغازه تغییر کاربری داده‌اند و حدود ٧ مغازه در نوبت درخواست تغییر کاربری هستند. برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه انجام شده است و شاهد پویایی مجدد این محور هستیم، به‌طوری‌که عصرها تعداد زیادی از شهروندان همراه با خانواده‌ها و حتی افراد مسن، در این محور پیاده‌روی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به احداث کارگاه‌های صنایع‌دستی در محور ١٧ شهریور، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از فروشگاه‌های گل و گیاه نیز فضای لذت‌بخشی را برای مردم ایجاد کرده است، به‌گونه‌ای که با صبر و تحمل بیشتر شهروندان، این محور از هر حیث پیشرفت خواهد کرد.

وی درباره اینکه ١٥ واحد صنفی در این محور درخواست تغییر شغل داده‌اند، یادآور شد: بازسازی تعدادی از مغازه‌های فروش خودرو و موتورسیکلت را برای عرضه پوشاک نوجوانان آغاز کرده‌ایم. این در حالی است که احتمالا این طرح مخالفانی نیز دارد.

قدیمی با بیان اینکه این پیاده‌راه در گذشته رونق زیادی نداشت، ادامه داد: در این محدوده تعدادی نمایشگاه‌ خودرو و موتوسیکلت‌فروشی بود که برای مردم مزاحمت شدیدی ایجاد کرده بودند. تعدادی از این افراد به‌طور قطع هنوز ناراحت و نگران هستند، اما ما خیر و صلاح شهر را در اقدامات توسعه‌ای در نظر می‌گیریم.

او با بیان اینکه تا پایان سال تغییر کارکرد این خیابان به‌معنای واقعی خود اتفاق می‌افتد، افزود: بورس و فروش پوشاک نوجوانان به پیاده‌راه ١٧ شهریور رونق چشمگیری خواهد داد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.