| کد خبر: 221870 |

احداث ۴۵ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه‌سواری در شمال‌شرق پایتخت

نارمک و تهرانپارس را رکاب بزنید

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ تهران گفت: عملیات زیرساخت های مسیر دوچرخه سواری تا کنون با حدود ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی در بیش از ۱۰ هزار متر از معابر این منطقه در حال انجام است.

تین نیوز

مهدی پورشاسب با اشاره به احداث حدود ۴۵ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در محلات این منطقه گفت: عملیات احداث مسیر دوچرخه سواری از اردیبهشت ماه ۹۹ در معابر منطقه ۴ تهران آغاز شده و تا کنون حدود ۱۰ هزار متر از این مسیر آماده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، پورشاسب در ادامه به اقدامات صورت گرفته در احداث این مسیر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اقدامات زیرساختی نظیر بتن ریزی در بیش از ۵ هزار متر، نصب بیش از ۴ هزار متر کفپوش در بیش از ۳۳ معبر اجرایی شده است که پیش بینی می شد تا پایان آبان ماه امسال مسیر دوچرخه سواری در محلات مهران، نارمک، تهرانپارس غربی، حکیمیه، جوادیه و قاسم آباد راه اندازی شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران با بیان اینکه همزمان در ۹ ناحیه مسیر دوچرخه سواری احداث می شود، افزود: در هر ناحیه، اصلی ترین معابر برای احداث این مسیر در نظر گرفته شده و در حال حاضر ناحیه یک، چهار و شش با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بیش از ۴ هزار متر طول مسیر دوچرخه سواری در حال تکمیل بوده و این مسیرهای ویژه در دیگر نواحی نیز در حال احداث است.

پورشاسب یادآور شد: معابر احداث پیاده روسازی در فاز اول اجرای طرح، زیرسازی و بتن ریزی شده و معابری که نیاز به مرمت دارند، با نصب کفپوش بازسازی شده اند و در نهایت با احداث و تکمیل مسیر برای تجهیز و نصب علایم ترافیکی در اختیار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار خواهند گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.