| کد خبر: 6323 |

خبر تین‌نیوز تایید شد

◄ تبادار با شرکت فرودگاه‌ها خداحافظی کرد / ایلخانی سرپرست شد

تین نیوز | با کنار رفتن اسماعیل تبادار از مدیرعاملی شرکت فرودگاه ها، وزیر راه در حکمی، محمدعلی ایلخانی را به عنوان سرپرست این شرکت معرفی کرد.

به گزارش تین نیوز، پس از گمانه زنی های فراوان درباره ماندن یا رفتن تبادار از شرکت فرودگاه ها و انتشار اخباری درباره وجود اختلافاتی در سطوح مدیریتی این شرکت، سرانجام رفتن تبادار از شرکت فرودگاه ها قطعی شد تا شخص دیگری بر صندلی مدیرعاملی این شرکت، تکیه بزند.

حکم وزیر راه برای محمدعلی ایلخانی
همچنین روز گذشته، تغییراتی در ترکیب هیئت مدیره این شرکت صورت گرفت و چنانکه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است، وزیر راه و شهرسازی، در حکمی محمدعلی ایلخانی، عضو جدید هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها را به عنوان سرپرست این شركت منصوب کرده است.

در این حکم آمده است: «نظر به استعفای جناب آقای مهندس اسماعیل تبادار از سمت مدیرعامل شركت فرودگاه های كشور به علت بیماری كه مورد قبول اینجانب قرار گرفته است و با توجه به مصوبه مورخ 15/2/1393 هیئت مدیره آن شركت بدین وسیله تا تعیین مدیرعامل، سرپرستی شركت مذكور به حضرتعالی واگذار می شود.»

اگرچه گفته می شود تبادار، به علت بیماری از ادامه پذیرش مسئولیت مدیرعاملی شرکت فرودگاه ها صرف نظر کرده اما پیگیری های تین نیوز نشان می دهد علت این تغییر، عدم حل اختلافات مدیریتی در این شرکت بوده است.

گفتنی است؛ ایلخانی، سرپرست سابق سازمان هواپیمایی کشوری است که عمر حضور وی در این سازمان، کمتر از سه ماه بود و اکنون به عنوان جانشین تبادار انتخاب شده است که عمر مدیریت وی در شرکت فرودگاه ها، کمتر از چهار ماه بود.

پیگیری تین نیوز نشان می دهد مراسم معارفه سرپرست شرکت فرودگاه ها، پیش از ظهر امروز و بدون حضور خبرنگاران در شرکت فرودگاه ها، برگزار می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مالکوم 0 0

    تو این کشور هیچ مدیری یارای ایستادگی در برابر مفسدین اقتصادی را ندارد. سه سوته کله پاش می کنند مدیران ماندگار تنها کسانی هستند که با محافظه کاری و حفظ جایگاه و میز خود خیلی ارام با جماعت همراه می شوند نمونه های بارز ان را می توانید در هما مشاهده کنید

  • مصطفی 0 0

    واقعا حیف شد تبادار انسان شریفی بود و در فاصله ۴ ماه خاطره نیکی از خود باقی گذاشت برایشان ارزوی سلامتی و شادکامی داریم برای جناب ایلخانی در پست جدید ارزوی توفیق و بهروزی داریم امیدواریم مدیر عامل جدید به مشکلات و نارضیاتیها و دغدغه های معیشتی کارمندان شرکت فرودگاه ها توجه فرمایند بی شک در صورت برطرف شدن مشکلات نیروی اتسانی و رضایت شغلی انها و قطع دستهای مزاحم از شرکت بیش از ۸۰% مشکلات شرکت برطرف خواهد شد

  • مصطفی 0 0

    خوش آمدی دلاور, شاید به جرات میتوان گفت یکی از شایسته ترین و لایق ترین مدیر مدبر انتخاب شده است و امیدوارم منشا خیر وبرکت و پویایی و ارتقا سطح صنعت هوانوردی گردد. دوستان شرکت فرودگاههای کشور تا این دلاور را دارید دلواپس نباشید. ایکاش ایشان رییس سازمان هواپیمایی کشوری میشدند, لیکن از آقای دکتر جهانگیریان خواهش میکنیم از تجارب و مشورت و راهنمایی های این مدیر حاذق, وارد و کارکشته بهره مند گردند. سایه تان مستدام

  • شاهین 0 0

    این مدت کوتاه مهندس تبادار حداقل یک احساس خوب ایجاد کردند. نمی دانستند چه شرایطی وجود داره ما که صحبت کردیم با ایشون کاش حرف ما رو باور می کردنند و به یک خیر است ایشالا اکتفا نمی کردند…همیشه قابل احترام می مانند جناب تبادار

  • 0 0

    فاتحه

  • عملیاتی 0 0

    متاسفانه شرکت فرودگاهها بدجوری در چنگال مافیا اسیر شده و دود اون توی چشم پرسنله و امیدواریم این ماجرا ختم بخیر بشه و از بلاتکلیفی دراومده و دست ویژه خواران را ازسرشرکت قطع کنند.

  • تاجر 0 0

    صنعت هوانوردی رابه آدمی با[…] سپردن با چند کیلو حقوق شهروندی همطراز است جناب وزیر راه دانشمند و فرهیخته!

  • کارمند 0 0

    ضمن عرض خیر مقدم به جناب آقای ایلخانی امیدوارم ایشان بخواهند و البته بتوانند از تمام پتانسیل و توانایی موجود در بخش مدیریت فرودگاهی به نحو مطلوبی استفاده نمایند. لازمه این کار حاکمیت نظام شایسته سالاری دینی(نه[…]) در انتصاب مدیران و تجدید نظر در انتصابات گذشته است. در نظام مردم سالار دینی کاش روزی فرایند انتصاب مدیران برپایه دانش و براساس شایستگی و مهارت باشد تا مدیران جهت تداوم مدیریت خود بدنبال برقراری ارتباط خاص از طریق بستگان نسبی و سببی با مدیر عامل نباشند. مدیر فرودگاه بعنوان یک بنگاه اقتصادی نباید یر اساس مناسبات سیاسی، حزبی، جناحی و گروهی انتحاب شود که با کوچک ترین تغییر در هیئت مدیره شرکت، متزلزل گردد. مدیر شایسته در صنعت هوانوردی صرفا مدیریت هزینه نیست بلکه دارای توان و پتانسیلی است که چنانچه به هردلیلی کنار گذاشته شود، بتواند یک بنگاه اقتصادی را بطور کارآمد و سودده مدیریت نماید. واقعا چه تعداد از مدیران فرودگاهی موجود توان ادره یک بنگاه اقتصادی را دارند؟ توجیه انتخاب مدیران فرودگاه ازبین متخصصین عملیاتی حاصل از اشتباه استراتژیک ارائه همزمان خدمات ناوبری هوایی و خدمات فرودگاهی توسط شرکت می باشد. تحقق اهداف چشم انداز ایران ۱۴۰۴ و کسب عنوان کشور برتر منطقه در ارائه خدمات ناوبری هوایی ایمن و مطابق با استانداردهای جهانی مستلزم تمرکز زدایی و خصوصی سازی یا تجاری سازی فرودگاه ها و واگذاری مدیریت و حتی مالکیت فرودگاهها به بخش غیر دولتی استانی و ارائه متمرکز خدمات ناوبری هوایی است. اگر چه نتیجه این تفکیک در دنیا به افزایش کیفیت خدمات در هر دو بخش منجر گردیده است ولی انتخاب اکثر اعضای محترم هیئت مدیره از فعالان بخش غیر دولتی در صنعت هوانوردی(اعضای هیئت مدیره شرکت های هندلینگ، مشاور و طراح فرودگاهی و…) موجب نگرانی حاصل ازتضاد منافع شرکت فرودگاهها و بخش غیر دولتی خواهد بود.

  • دولت تدبیر و امید 0 0

    باندهای فساد رو خواهشا از مدیران شرکت جمع کنید آقای وزیر

  • کارمند 0 0

    سلام توصیه به مدیران جدید از پنانسیل داخلی استفاده نمایید دو بازوی مشورتی در شرکت فرودگاه‌ها وجود دارد انمجن الکترو نیک و مراقبت بهره گیری کنید جناب تبادار این کار را نکرد و متاسفانه اطلاعات اشتباهی در رابطه با این دو بازو به او داده بودند. الان که شما همه آنها را میشناسید استفاده کنید

  • 0 0

    باسلام خدمت عزیزا تین نیوز وتشکر ازاینکه باوجودمحدودیت ها سعی میکنیدبخشی ازنظرات اهالی صنعت رامنعکس نمایید. سوالم این است که کجای دنیا شرکتی به این بزرگی را میدهند به فردی که حتی سابقه اداره یک فرودگاه و یا مدیریت یک بخش ستادی یا عملیاتی فرودگاهی را نداشته است؟ مدرک تحصیلی، تخصص، تجربه عملیاتی، تجربه مدیریتیT نیروی جوانی؟ اقبال عمومی؟ کدام توجیه کننده این انتخاب بوده؟ ایشان راباتجربه و تخصص حراست بردند رئیس سازمان کردند طی ۴ ماه سه سانحه داد. موفقیت ایشان چه بوده است؟ این تدبیر است آقای وزیر؟ این مایه امید است آقای وزیر؟ قحط الرجال است آقای وزیر؟

  • آقای وزیر 0 0

    خداییش نظر آخر خیلی جالب بود. منم چندتااضافه کنم اگه تین نیوزیا بزنن. خداییش این معنی اعتدال است آقای وزیر؟ این کار مطابق با مشی دکتر روحانی هست آقای وزیر؟ اینجا آسایشگاه سالمندان است آقای وزیر؟ آیا این دنباله روی از بهبهانی نیست آقای وزیر؟ بخش جای رفیق بازیه آقای وزیر؟ این اتصابات به شخصیت شما میخوره آقای وزیر؟ تو را به خدا با این آدما میخواین کاری بکنین آقای وزیر؟ تو را به خدا انتخاب خودتون بود یا گذاشتند تو کاستون آقای وزیر؟ آیا روی تغییر مجدد مدیران را دارین آقای وزیر؟ راستی میدونین در تغییر مدیران شما در هوانوردی هم رکورد دارین آقای وزیر؟ خدا به شما رحم کند آقای وزیر

  • کارمند 0 0

    خوشم میاد تو شرکت فرودگاه ها شونصد تا هم مدیر عامل عوض میشه مدیران اصلی و عملا همه کاره ی آن چون سرو استوار ایستاده اند

  • 0 0

    سلام جناب تین ابلاغ عجیبیه!! هم نشان میدهد که وزیر برای تصدی مدیر عامل شرکت به جمع بندی نرسیده و هم تاریخ ابلاغ مبهم است. اشتباه نشده؟ درتاریخی که وزیر ابلاغ داده است هنوز هیئت مدیره شرکت حکم نگرفته بودند؟! تازه ملتفت شدیم که چرا در جلسه معارفه آقای نوریان نگذاشت تا ابلاغ وزیر خوانده شود. آن هم علیرغم درخواست زیاد مدیر کل حراست وزارت راه!!!!؟؟؟؟. ضمنا چرا قبلا حکم را نزدید؟ اگر شما هم تازه حکم را گیر آورده اید حقش بود در صفحه اول جزء تیترهای اصلی میزدید نه بدون سرو صدا ته این قسمت اضافه کنید.

  • 0 0

    الله اکبر