| کد خبر: 264000 |

عملیات هوانوردی یعنی پیچیده ترین وظایف، ظریف ترین عواطف و خشن ترین حوادث

متخصصان عملیات هوانوردی یعنی پیچیده ترین وظایف، ظریف ترین عواطف و خشن ترین حوادث که باوجود تمام دشواری ها برای حفظ ایمنی پروازها در حال تلاش اند.

تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه کارکنان حوزه عملیات هوانوردی حدود 50 درصد از کارکنان شرکت فرودگاه ها را تشکیل می دهند، گفت: متخصصان عملیات هوانوردی یعنی پیچیده ترین وظایف، ظریف ترین عواطف و خشن ترین حوادث که باوجود تمام دشواری ها برای حفظ ایمنی پروازها در حال تلاش اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ محمد الهی نیا در همایش معاونان عملیات هوانوردی فرودگاه های کشور گفت: یکی از اهداف برگزاری این همایش ها این است که با برنامه ریزی و دقت بالا، نقایص برزمین مانده صنعت هوانوردی را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه تمام مسائل صنعت هوانوردی به گونه ای حوزه ما را درگیر خواهد کرد، افزود: از تحریم تا تمام کاستی هایی که ممکن است در صنعت وجود داشته باشد، معاونین عملیات هوانوردی را درگیر خود می کند.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه کارکنان این حوزه در تمام فصول سال آماده خدمت رسانی هستند، گفت: متخصصان ما در فصل پاییز و زمستان در تدارک عملیات زمستانی هستند و به محض پایان این عملیات مهم به استقبال کار در تعطیلات نوروز می روند.

الهی نیا با بیان اینکه انجام عملیات های مهمی چون حج و اربعین را نیز باید به ازدحام کاری متخصصان معاونت هوانوردی اضافه کرد، گفت: این متخصصان درحالی باوجود تحریم عاشقانه پای کار ایمنی سفرهای مردم ایستاده اند که کشورهای همسایه با مبالغ هنگفت خواهان به خدمت گیری مهندسان ایرانی هستند.

وی گفت: در مسیر دشواری قرار داریم اما تمامی امور به خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم در آینده نزدیک دارای سیستم اتوماسیون و تجهیزات به روز باشیم.

تدوین تاریخ شفاهی کمک شایانی به توسعه صنعت هوانوردی می کند

مدیرکل فرودگاه های استان فارس در ادامه این همایش با اشاره به اینکه فعالیت شرکت فرودگاه ها به گونه ای است که با بدنه اجتماع به طور مستقیم ارتباط ندارد اما فعالیتش زیرساختی و در راستای خدمت به مردم، گفت: ما برای اینکه بتوانیم خدمات مهم خود در طول دوران مختلف را برای آیندگان بازگو کنیم نیاز به تاریخ شفاهی داریم که قطعا کمک شایانی به توسعه صنعت هوانوردی می کند.

فخرالدین کشاورز با اشاره به توانمندی روابط عمومی شرکت فرودگاهها برای تدوین تاریخ شفاهی گفت: انتقال تجربه به نسل های بعدی کار مهم و پسندیده ای است. بر همین اساس توانایی مدیریت در بحران های مختلف و خلق اتفاقات خوب باید در تاریخ شفاهی ثبت شود و این مستندات ارزشمند در اختیار جانشینان بعدی قرار بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.