| کد خبر: 260601 |

موفقیت ۸۰ درصدی شرکت فرودگاه‌ ها در دعاوی محاکم دادگستری طی سال ۱۴۰۱

مدیرکل حقوقی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پنجمین شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت راه و شهرسازی از موفقیت ۸۰ درصدی این شرکت در دعاوی مطروحه در محاکم دادگستری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل حقوقی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پنجمین شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت راه و شهرسازی از موفقیت ۸۰ درصدی این شرکت در دعاوی مطروحه در محاکم دادگستری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حجت رستمی مدیرکل حقوقی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پنجمین شورای هماهنگی امور حقوقی وزارت راه و شهرسازی از موفقیت ۸۰ درصدی این شرکت در دعاوی مطروحه در محاکم دادگستری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

رستمی در این همایش که به میزبانی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، با ارائه گزارش عملکرد دفتر حقوقی گفت: در سال گذشته توانستیم مطالباتی بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به نفع شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران وصول کنیم.

وی در ادامه به بیان چالش های دفتر حقوقی و ارائه راهکارهای لازم در این خصوص پرداخت و گفت: دفتر حقوقی در حال حاضر با کمبود بالغ بر ۲۰ کارشناس روبرو است و با حل این چالش، حل مشکلات حقوقی شرکت با سرعت به مراتب بالاتری انجام خواهد شد.

لزوم وجود پست حقوقی در تمام ادارات کل فرودگاه های کشور

در ادامه این نشست نیز جلالی مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی گفت: باتوجه به اهمیت مباحث حقوقی در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بایستی ضرورتا سازوکاری اندیشیده شود که هیچ اداره کل فرودگاهی در مراکز استان ها فاقد پست رئیس اداره حقوقی نباشد.

جلالی اظهار کرد: موضوعات حقوقی در فرودگاه های کشور از آن دست موضوعات بسیار مهم و چالش برانگیز است و با توجه به همین مهم، نباید شاهد کمبود نیروی انسانی و پست حقوقی در فرودگاه های کشور، به ویژه در ستاد شرکت و فرودگاههای مراکز استان ها باشیم.

وی با اشاره به گزارش مدیرکل حقوقی شرکت فرودگاه ها اظهار داشت: با چالش های حقوقی جدی در فرودگاهها مواجه هستیم و با افزایش توانایی، اختیارات و صلاحیت دفتر حقوقی و در اختیار گذاشتن ملزومات لازم به این دفتر و پررنگ تر کردن روسای ادارات حقوقی در فرودگاه های مراکز استان ها باید در جهت حفظ حقوق و منافع دولت بصورت عام و شرکت فرودگاهها به صورت خاص گام برداریم.

مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی در این همایش همچنین بر لزوم راه اندازی مرکز داوری در دستگاه های وزارت راه و شهرسازی و بصورت خاص مرکز داوری صنعت هوانوردی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ پنجمین همایش حقوقی وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیرکل حقوقی سازمان مسکن، مدیرکل حقوقی سازمان بنادر و کشتیرانی، مدیرکل حقوقی سازمان راهداری، مدیرکل حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرکل حقوقی سازمان مجری و تاسیسات دولتی، مدیرکل حقوقی سازمان هواشناسی، سرپرست حقوقی شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور، مدیرکل حقوقی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل حقوقی املاک و امور ثبتی شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرکل حقوقی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرکل حقوقی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، سرپرست حقوقی شرکت بازآفرینی شهری، رئیس حقوقی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نماینده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حر 2 0

    ۱_ ارایه آمار با مغالطه رایج شده است.
    ۲- چرا گزارش از پرونده های شکست خورده و ما به ازای ریالی آن نمی دهند.بله به مالدیو گل زدید.اما آنجایی که شصت هیچ باختید و یا خواستید که ببازید و بیت المال دود هوا شد بیشتر از این ها است.
    ۳- چقدر حقوق کارکنان در شرکت فرودگاهها ضایع شد و شرکت مدیون کارمندان شد و حقوقی ظلم کرد.
    ۴- دفتر حقوقی باید گزارش احقاق حق بدهد.چنین روش آمار دادن رویه معاویه است.