| کد خبر: 262673 |

برقراری هزار و ۹۹۰ پرواز از فرودگاه‌ های استان مازندران

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران از تعداد ۱۷۷ هزار و ۸۴۴ مسافر در قالب یک هزار و ۶۵۰ سورتی پرواز از فرودگاه شهدای ساری در ۶ ماه اول سال خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۱۲۸ نفر مسافر در قالب ۱۵۶ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد ۱۲ هزار و ۵۳۳ نفر در قالب ۱۸۴ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شده اند.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران از تعداد ۱۷۷ هزار و ۸۴۴ مسافر در قالب یک هزار و ۶۵۰ سورتی پرواز از فرودگاه شهدای ساری در ۶ ماه اول سال خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و  ۱۲۸ نفر مسافر در قالب ۱۵۶ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد ۱۲ هزار و ۵۳۳ نفر در قالب ۱۸۴ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: تعداد ۲۰۳ هزار و ۵۰۵ مسافر در قالب یک هزار و ۹۹۰ سورتی پرواز از فرودگاه های استان مازندران مسافرت کرده اند.

وی افزود: در ۶ ماه اول سال تعداد ۱۷۷ هزار و ۸۴۴ مسافر در قالب یک هزار و ۶۵۰ سورتی پرواز از فرودگاه شهدای ساری، تعداد ۱۳ هزار و  ۱۲۸ نفر مسافر در قالب ۱۵۶ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و تعداد ۱۲ هزار و ۵۳۳ نفر در قالب ۱۸۴ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر اعزام و پذیرش شده اند.

مدیرکل فرودگاه های استان به آمار پروازهای حج و ویژه اربعین اشاره کرد و افزود: امسال تعداد ۴ هزار و ۶۰۰ زائر بیت الله الحرام در قالب ۳۸ پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه بین المللی شهدای ساری به سرزمین وحی الهی مشرف شده اند که بر اساس این آمار فرودگاه شهدای ساری در رتبه پنجم کشور قرار می گیرد.

 وطن خواه با اشاره به عملیات پروازی ویژه اربعین اعلام کرد: امسال با پیگیری های گسترده و اقدامات و تسهیلات فرودگاهی صورت گرفته، فرودگاه بین المللی شهدای ساری میزبان بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر حرم آقا اباعبدالله الحسین ( ع) بود که در قالب ۴۴ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه های شهدای ساری و رامسر به عتبات عالیات مشرف شده اند.

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران رتبه فرودگاه شهدای ساری را به جهت تعداد پروازها، رتبه چهارم کشور در بین فرودگاه های کشور اعلام کرد.

گفتنی است در حال حاضر نیز دو پرواز هفتگی در مسیر ساری - نجف و بالعکس در راستای سفرهای زیارتی مردم شریف استان مازندران در فرودگاه بین المللی شهدای ساری دایر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.