| کد خبر: 260340 |

بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ ها از فرودگاه‌ های رامسر و نوشهر

رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای رامسر و پس از آن فرودگاه شهدای نوشهر بازدید کرد.

تین نیوز

طی بازدید مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه های رامسر و نوشهر، در هر دو فرودگاه، روند اجرایی پروژه های انجام شده و در دست اقدام، ساخت و توسعه ترمینال جدید و توسعه اپرون، ایرساید و طرح های بهسازی رصد شد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فرودگاه شهدای رامسر و پس از آن فرودگاه شهدای نوشهر بازدید کرد.

نخجوانی به همراه مدیرکل حراست شرکت فرودگاه ها و سعداله وطن خواه مدیر کل فرودگاه های استان مازندران از فرودگاه شهدای رامسر بازدید کرد و با ارائه توضیحات ریاست فرودگاه به صورت میدانی از روند اجرایی پروژه های انجام شده و در دست اقدام، ساخت و توسعه ترمینال جدید و توسعه اپرون مطلع شد.

وی همچنین از واحد های مختلف هوانوردی و فرودگاهی این فرودگاه بازدید کرد.

در ادامه سفر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شبانه از ترمینال و ایرساید و طرح های بهسازی فرودگاه شهدای نوشهر بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان مازندران همچنین در جریان این سفر، وطن خواه ضمن همراهی، گزارش کاملی از وضعیت عملیاتی و فرودگاهی فرودگاه های استان را ارائه داد و در خصوص پروژه های اجرایی، همراه با توضیحات لازم، چالش های فرودگاه های استان در رابطه باموانع پروازی را نیز برشمرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.