| کد خبر: 262412 |

نصب و راه اندازی چراغ‌ های پاپی باند ۱۱ فرودگاه لامرد

فرودگاه بین المللی شهدای لامرد از نصب و راه اندازی چراغ های پاپی باند ۱۱ فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به منظور بهبود دید خلبان ها در شب و شرایط جوی نامناسب، خبر داد.

تین نیوز

فرودگاه بین المللی شهدای لامرد از نصب و راه اندازی چراغ های پاپی باند ۱۱ فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به منظور بهبود دید خلبان ها در شب و شرایط جوی نامناسب، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سهراب عزیزی مدیر فرودگاه شهدای لامرد از نصب و راه اندازی چراغ های پاپی باند ۱۱ فرودگاه بین المللی شهدای لامرد خبر داد.

عزیزی افزود: با همکاری کارشناسان فنی اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و کارشناسان فنی و ساختمان فرودگاه شهدای لامرد مراحل اولیه نصب و تنظیم چراغ های پاپی باند ۱۱ فرودگاه شهدای لامرد انجام شد.

مدیر فرودگاه شهدای لامرد ادامه داد: این چراغ ها برای ارائه شیب دقیق فرود هواپیما در شب و همچنین زمان هایی که دید افقی بخاطر پدیده های جوی کم می شود، برای فرود هواپیما دید بهتری به خلبان ها می دهد.

به گفته عزیزی در هفته ۱۰ پرواز از فرودگاه شهدای لامرد انجام می شود که برخی از مقاصد پروازی آن بندرعباس، شیراز، سیری، مشهد، دوحه و دوبی است.

گفتنی است امسال فرودگاه لامرد به عنوان تنها فرودگاه شهرستان و برای سه سال متوالی میزبان زائران ابا عبدالله الحسین(ع) بود و ۸ سورتی پرواز در بازه زمانی اربعین در این فرودگاه انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.