| کد خبر: 261197 |

بلیت پرواز‌های اربعین در فرودگاه‌ها فروخته نمی‌ شود

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: زائران بلیت خود را از مراجع معتبر تهیه کنند و باتوجه به زیاد بودن تعداد زائران، طوری برنامه ریزی کنند که به موقع برای تشریفات پروازی در فرودگاه حاضر شوند.

تین نیوز

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: زائران بلیت خود را از مراجع معتبر تهیه کنند و باتوجه به زیاد بودن تعداد زائران، طوری برنامه ریزی کنند که به موقع برای تشریفات پروازی در فرودگاه حاضر شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، سردار محسن عقیلی گفت: تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار مسافر با ۷۷۵ سورتی پرواز از ۲۳ ایستگاه پروازی به کربلای معلی اعزام شده اند که از این تعداد بیش از ۸۸ هزار نفر در امنیت کامل به کشور بازگشته اند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس فرودگاه با راه اندازی قرارگاه اربعین و دریافت تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و همکاری با دیگر نهاد های فرودگاهی، تمام توان عملیاتی خود را در خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی (ع) به کار گرفته و روزانه به طور متوسط ۸۸ پرواز به عتبات عالیات از ۲۳ فرودگاه کشور در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه، تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت زائران در فرودگاه های کشور پیش بینی شده است، افزود: پیش از اجرای ماموریت اربعین جلسات توجیهی و آموزشی متعددی برای کارکنان برگزار و وظایف هربخش به صورت دقیق مشخص شد تا هیچ گونه خلاء امنیتی در حوزه ماموریتی وجود نداشته باشد.

وی با تأکید بر تهیه بلیت از مراجع معتبر گفت: همانطور که در رسانه ها اطلاع رسانی شده است در فرودگاه ها هیچ گونه بلیتی به فروش نمی رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.