| کد خبر: 260885 |

۷۵ درصد بلیت های برگشت اربعین فروش رفت

سخنگوی ایران ایر با توصیه به زائران حسینی برای برگشت از فرودگاه نجف گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در بازه زمانی پروازهای برگشت در فرودگاه نجف، زائران 5 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور و حتما بلیت کاغذی داشته باشند.

تین نیوز

سخنگوی ایران ایر با توصیه به زائران حسینی برای برگشت از فرودگاه نجف گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در بازه زمانی پروازهای برگشت در فرودگاه نجف، زائران 5 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور و حتما بلیت کاغذی داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، حسام قربانعلی با بیان شرکت ملی ایران ایر تا کنون 55 هزار بلیت به زائران حسینی برای ایام اربعین اختصاص داده است، اظهار داشت: تا این لحظه 65 درصد بلیت های رفت عراق ویژه اربعین به فروش رفته و از آنجایی که مدت زمان پروازها رفت طولانی تر و بازه زمانی بیشتری دارد، اختصاص پرواز به پروازهای رفت بیشتر از پروازهای برگشت است.

وی با بیان اینکه بازه زمانی برگشت زائران از عراق 5 روز است، گفت: در تمام شقوق حمل و نقل عرضه بلیت برای رفت زائران بیشتر از برگشت است چراکه مدت زمان رفت طولانی تر از برگشت بوده و زائران حداکثر در بازه زمانی 5 روز بعد از روز اربعین نسبت به برگشت اقدام می کنند. از این رو با توجه به افزایش تقاضا برای بلیت برگشت توصیه ما به زائران این بود که زمان خرید بلیت رفت، بلیت برگشت را هم خریداری کنند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر ادامه داد: تاکنون 75 درصد بلیت های برگشت از اربعین به فروش رفته است البته تلاش ایران ایر برای افزایش پروازهای فو ق العاده برگشت است. باید به ظرفیت فرودگاه نجف هم توجه داشت و با توجه به ظرفیت فرودگاه نجف امکان افزایش پروازها در بازه زمانی محدود برگشت را بیشتر از یک حد مشخص نداریم.    

قربانعلی تاکید کرد: از آنجایی روز اربعین چهارشنبه -15 شهریورماه- است و زائران به دنبال این هستند که شنبه بر سر کار حاضر باشند، پیش بینی این است که روزهای پنجشنبه و جمعه اوج برگشت زائران حسینی به کشور باشد.

وی با توصیه به زائران حسینی برای برگشت از نجف به کشور تاکید کرد: زائران توجه داشته باشند با توجه به ازدحام مسافران و زائران در فرودگاه نجف که برای پروازهای برگشت حتما باید 5 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند.   

سخنگوی ایران ایر گفت: توصیه مهم به زائران این است که حتما بلیت کاغذی به همراه داشته باشند چراکه در فرودگاه نجف امکان چک و بررسی الکترونیکی بلیت مسافران وجود ندارد و با توجه به ازدحام جمعیت در بازه برگشت، در این فرودگاه تنها بلیت کاغذی چک می شود وگرنه اجازه عبور از گیت را نمی دهند، اگر زائران بلیت کاغذی ندارند و حتما تصویر بلیت را در گوشی همراه خود داشته باشند.             

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.