| کد خبر: 260168 |

فرودگاه ها با تمام امکانات پای کار اربعین هستند

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: فرودگاه های کشور با تمام امکانات و ظرفیت ها پای کار عملیات اربعین بوده و در صورت لزوم باید از راهبردهای جایگزین برای تسهیل در پذیرایی و اعزام و پذیرش زائران استفاده کنند.

تین نیوز

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: فرودگاه های کشور با تمام امکانات و ظرفیت ها پای کار عملیات اربعین بوده و در صورت لزوم باید از راهبردهای جایگزین برای تسهیل در پذیرایی و اعزام و پذیرش زائران استفاده کنند.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا نخجوانی در جلسه ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها، اظهار کرد: هر زائری که در ایام منتهی به اربعین وارد فرودگاه شود باید مورد تکریم و احترام مسئولان و عوامل فرودگاهی قرار بگیرد.

وی افزود: اقدامات زیرساختی لازم انجام شده و تمامی فرودگاه های عامل اربعین آماده سرویس دهی به زائران حضرت اباعبدالله(ع) هستند.

محمد حبیب الهی مسئول ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها نیز با اشاره به اقدامات انجام شده، بر اصل جدیت، هماهنگی و سرعت عمل در طول عملیات اربعین به خصوص روزهای شلوغ و پر رفت و آمد تاکید کرد.

نیکبخت معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها در این نشست از انجام عملیات وارسی پروازی فرودگاه مهرآباد و فرودگاه های مرزی غرب کشور به منظور آمادگی حداکثری برای عملیات اربعین 1402 خبر داد.

فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی نیز گفت: پروژه ترمینال فرودگاه ایلام هنوز به مرحله افتتاح رسمی نرسیده اما پیشرفت این ترمینال به نحوی است که از آمادگی لازم برای پذیرایی از زائران اربعین برخوردار است.

علی اصغر باریکانی مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با بیان اینکه مسافران باید در جریان آخرین اتفاقات فرودگاه های عامل اربعین باشند، گفت: بحث عدم بلیت فروشی در فرودگاه ها باید از هر طریق به اطلاع مردم رسانده شود تا شاهد ازدحام جمعیت و سردرگمی زائران در ترمینال ها نباشیم.

حمید حاجی بیگی مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما نیز از اعزام داوطلبانه نیروهای آتش نشانی به فرودگاه های مرزی برای آمادگی هرچه بیشتر این فرودگاه ها خبر داد.

رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها در این نشست ضمن ارائه گزارش اقدامات این حوزه در روزهای اخیر گفت: فضاسازی ترمینال ها به صورت یکپارچه و با نظارت روابط عمومی در فرودگاه های کشور انجام می شود.

به گفته وی قرار است در ایام اربعین، فرودگاه ها با اجرای برنامه های ویژه فرهنگی همچون چاوشی خوانی، نمایش های آیینی و مذهبی پذیرای مسافران در سنین مختلف باشند.

درویش فرمانده بسیج شرکت فرودگاه ها نیز در این نشست خاطرنشان کرد: با تمام فرودگاه های عامل اربعین، به خصوص فرودگاه های مرزی جهت برپایی موکب های پذیرایی در تعامل هستیم و ظرفیت های غیر فرودگاهی مانند استانداری ها را نیز در این امر خداپسندانه پای کار آورده ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.