| کد خبر: 260336 |

بررسی اجرای مصوبات ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ ها در فرودگاه ایلام

با حضور مدیر روابط عمومی و فرمانده بسیج شرکت فرودگاه ها اجرای مصوبات ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها در فرودگاه شهدای ایلام بررسی شد و از بخش های مختلف این فرودگاه بازدید شد.

تین نیوز

با حضور مدیر روابط عمومی و فرمانده بسیج شرکت فرودگاه ها اجرای مصوبات ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها در فرودگاه شهدای ایلام بررسی شد و از بخش های مختلف این فرودگاه بازدید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه  شهرسازی رضا کارگر مدیر روابط عمومی و احمدرضا درویش فرمانده بسیج شرکت فرودگاه ها از فرودگاه ایلام بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی اجرای مصوبات ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها در فرودگاه شهدای ایلام صورت گرفت.

همچنین امکان اسکان اضطراری و پذیرایی، فضاسازی محیطی، برپایی موکب شهدای شرکت فرودگاه ها و فضای ترمینال جدید فرودگاه از جمله مواردی بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

کارگر در این بازدید با همراهی فرمانده بسیج شرکت فرودگاه ها، بر رعایت اصل یکپارچگی و استفاده از نمادهای آیینی از سوی روابط عمومی فرودگاه های کشور در ایام اربعین تأکید کرد.

در این راستا درویش از آمادگی بسیج شرکت فرودگاه ها برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی و استفاده حداکثری از ظرفیت همه ی کارکنان فرودگاه ها در این ایام خبر داد.

پیش از این نیز سرپرست فرودگاه شهدای ایلام از ۳ پرواز فوق العاده نیز در مسیر تهران به ایلام و بالعکس توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما» در آستانه اربعین حسینی و برای تسهیل سفر زائران حسینی به عتبات عالیات خبر داده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.