| کد خبر: 260246 |

برقراری ۳ پرواز فوق‌ العاده «هما» از فرودگاه ایلام در آستانه اربعین

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با هدف خدمات دهی به زائران حسینی، از برقراری سه پرواز فوق العاده از فرودگاه ایلام به فرودگاه مهرآباد و برعکس همزمان با شروع عملیات پروازهای اربعین خبر داده است.

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با هدف خدمات دهی به زائران حسینی، از برقراری سه پرواز فوق العاده از فرودگاه ایلام به فرودگاه مهرآباد و برعکس همزمان با شروع عملیات پروازهای اربعین خبر داده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وحید فروغی زاد سرپرست فرودگاه شهدای ایلام در تکمیل این خبر توضیح داد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در آستانه اربعین حسینی برای تسهیل سفر زائران حسینی به عتبات عالیات، علاوه بر پرواز برنامه ای سه پرواز فوق العاده نیز در مسیر تهران به ایلام و برعکس برنامه ریزی کرده است.

بر اساس برنامه ریزی هما، نخستین پرواز فوق العاده این مسیر با شماره پرواز ۳۴۹۱ در روز ۲۷ مرداد سال جاری همزمان با شروع عملیات پروازهای اربعین در ساعت پنج و ۲۵ دقیقه بامداد از فرودگاه مهرآباد به مقصد فرودگاه ایلام انجام می شود و بازگشت این پرواز در همان روز با شماره ۳۴۹۰ در ساعت هفت و ۵۰ دقیقه بامداد فرودگاه ایلام را ترک می کند.

دومین پرواز فوق العاده با شماره ۳۴۹۱ در روز دوشنبه (30 مرداد) سال جاری در ساعت پنج و ۲۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را ترک و در ساعت هفت و ۱۵ دقیقه وارد فرودگاه ایلام می شود. بازگشت این پرواز با شماره ۳۴۹۰ در همان روز در ساعت هفت و ۵۰ دقیقه از فرودگاه ایلام به مقصد مهرآباد انجام می شود.

سومین پرواز در ششم شهریور با شماره ۳۵۰۷ در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه مهرآباد انجام و در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه وارد فرودگاه ایلام می شود. همچنین بازگشت این پرواز در همان روز با شماره ۳۵۰۶ در ساعت ۱۹ فرودگاه ایلام را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک می کند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته، از تهران به مقصد فرودگاه «شهدای ایلام» پرواز برقرار می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.