| کد خبر: 260067 |

تکمیل و ساخت ترمینال جدید فرودگاه ایلام تا پایان مهرماه

سرپرست فرودگاه ایلام از تکمیل و ساخت ترمینال جدید فرودگاه ایلام تا پایان مهرماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با مساعدت و عنایت وزیر راه و شهرسازی پروازهای فرودگاه شهدای ایلام افزایش یابد.

تین نیوز

سرپرست فرودگاه ایلام از تکمیل و ساخت ترمینال جدید فرودگاه ایلام تا پایان مهرماه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با مساعدت و عنایت وزیر راه و شهرسازی پروازهای فرودگاه شهدای ایلام افزایش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید فروغی زاد سرپرست فرودگاه ایلام در خصوص سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به استان ایلام و بازدید از فرودگاه شهدای ایلام گفت: با توجه به اشراف مقام عالی وزارت بر این حوزه و طی تماس تلفنی ایشان پیش از حضور در فرودگاه، موضوعات مرتبط مطرح شد.

فروغی زاد افزود: نظر به شرایط جوی منطقه و گرمای هوا، پروازها با ظرفیت کامل انجام نمی شود و برقراری مسیرهای جدید پروازی از این فرودگاه ضرورت دارد که امید است این مهم با عنایت وزیر راه و شهرسازی محقق شود.

سرپرست فرودگاه ایلام به برقراری پروازهای اربعین از این فرودگاه، تکمیل و ساخت ترمینال جدید فرودگاه تا مهرماه امسال و همچنین محوطه جلوی فرودگاه ایلام نیز اشاره کرد.

وی تشریح کرد: حسن بهرام نیا استاندار ایلام و معاونین وی به همراه همه نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، ضمن استقبال و خیرمقدم، وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه را در بازدید از بخش های مختلف فرودگاه ایلام همراهی کردند.

در این بازدید در خصوص موضوعاتی از قبیل افزایش پروازهای فرودگاه ایلام و موارد مرتبط با هندلینگ فرودگاه بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است ساخت ترمینال جدید فرودگاه ایلام با مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر در دست اقدام است که ظرفیت پذیرش مسافر و پرواز را همزمان ۳ برابر می کند.

در حال حاضر فرودگاه ایلام با هواپیماهای ATR۷۲، فوکر۱۰۰ آسمان و RJ۸۵ ماهان، ۱۴ سورتی پرواز در هفته به مقصد تهران دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.