| کد خبر: 258948 |

هدفگذاری برای ارائه خدمات بهینه در صنعت هوانوردی

سرپرست شرکت فرودگاه‌ ها گفت: سه مقوله ایمنی و آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد و تلاش در بهبود معیشت کارکنان سه اهرم مهم در حرکت چرخه فعالیتی در این سازمان است.

تین نیوز

سرپرست شرکت فرودگاه‌ ها گفت: سه مقوله ایمنی و آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد و تلاش در بهبود معیشت کارکنان سه اهرم مهم در حرکت چرخه فعالیتی در این سازمان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، در اولین دیدار سرپرست شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران با مسئولین فرودگاه بین المللی مهرآباد، از ترمینال جدید در فرودگاه بین المللی مهرآباد تا ارزیابی عملکرد فرودگاهی با سنجش از مسافرین در خصوص خدمات فرودگاهی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رضا نخجوانی سرپرست شرکت فرودگاه‌ ها وناوبری هوایی ایران طی نشستی با مسئولین فرودگاه بین المللی مهرآباد از ماموریت ذاتی شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی ایران سخن گفت.

158550

نخجوانی تأکید کرد: سه مقوله ایمنی و آموزش نیروی انسانی متخصص و متعهد و تلاش در بهبود معیشت کارکنان سه اهرم مهم در حرکت چرخه فعالیتی در این سازمان است زیرا رضایتمندی رابطه مستقیمی با تأمین و احساس مسئولیت و در ادامه ارتقا خدمات دارد.

وی در ادامه گفت: باید تلاش کنیم تا فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمات به مسافرین و مراجعین ملموس و در دید انظار عمومی باشد تا منجر به شعف اجتماعی و رضایتمندی عمومی شود.

نخجوانی در ادامه بیان کرد: پرداختن به این مهم از انتظارات مهم مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی است.

وی از راهکار دیگر در حوزه افکار سنجی و نظر سنجی از مسافرین در ورودی‌ های فرودگاه مهرآباد خبر داد و افزود: در خصوص فرودگاه‌ های مبدأ و همچنین برعکس برای دستیابی به طرح و برنامه‌ های منسجم و کاربردی برای ارائه خدمات بهینه و برنامه‌ ریزی به منظور شناخت و شناسایی کمی‌ها وکاستی ها باید به سمت افکار سنجی متراکم در حوزه خدمات پیش برویم.

تلاش در سالم سازی و تقویت روابط انسانی و رفع معضلات و مشکلات و اصلاح آئین نامه های اجرایی برای بهبود شرایط از مواردی بود که مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ ها در این نشست به آن پرداخت.

در ادامه مرادی عضو هیأت مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد با بیان بعضی از مسائل و مشکلات فرودگاه بین المللی مهرآباد در خصوص پروژه‌های بزرگ این فرودگاه مسائلی را مطرح و مقرر شد در جلسه ای جداگانه در این خصوص تصمیم گیری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.