| کد خبر: 257261 |

اعزام زائران حج با ۲۴۱ پرواز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: تا ساعت ۲۴ دیشب ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه های زیرمجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به مدینه منوره و جده انتقال داده است.

تین نیوز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: تا ساعت ۲۴ دیشب ۲۱ خرداد، ۲۴۱ پرواز از فرودگاه های زیرمجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ۵۴ هزار زائر را به مدینه منوره و جده انتقال داده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد حبیب الهی مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: طی کمتر از یک ماه گذشته و تا ساعت ۲۴ دیشب ۲۱ خرداد، ۲۴۰ پرواز از فرودگاه های زیرمجموعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و همچنین فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصد مدینه منوره و جده انجام شده است.

حبیب الهی افزود: زائران از فرودگاه های ساری، یزد، اصفهان، زنجان، رشت، ارومیه، مشهد، بیرجند، شیراز، اردبیل، بوشهر، تبریز و اهواز به سرزمین وحی مشرف شده اند که در فرودگاه اهواز، این پروازها دیروز انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: از فرودگاه های یاد شده ۳۷هزار و ۴۶۲ نفر اعزام شده اند و از فرودگاه امام خمینی نیز تا ۱۹ خرداد طی ۷۰ پرواز، ۱۶ هزار و ۲۱۴ نفر عازم شده اند که در مجموع  حدود ۵۴ هزار زائر به سرزمین وحی اعزام شده اند.

حبیب اللهی تشریح کرد: مایه افتخار است که این مهم از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می شود و ما نیز از ماه ها قبل با اتخاذ تدابیر لازم در صدد خدمت رسانی به زائران عزیز بوده ایم و هماهنگی های متعدد با ارگان ها و نهادهای مختلف انجام شده است که این موضوع برای زائران به سهولت انجام شود.

وی تصریح کرد: تمامی پروازهایی که از آسمان ایران به مقاصد مختلف نجف اشرف، مدینه منوره و... می گذرند، مطابق دستورالعمل ها و قوانین از سوی مرکز کنترل فضای کشور، تحت نظارت و کنترل  هستند.

وی در خاتمه از بدرقه کنندگان زائران حج خواست که بدرقه زائران و مهمانان خانه خدا، آداب بدرقه و خداحافظی را به فرودگاه موکول نکنند که بهترین خدمت رسانی به زوار از سوی خادمان آنان در فرودگاه ها انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.