| کد خبر: 257255 |

جلسه هماهنگی عملیات حج در قشم برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی انجام عملیات حج تمتع در جزیره قشم برگزار شد و دستگاه ها و سازمان های مرتبط با انجام عملیات حج به بررسی آخرین راهکارهای ایجاد هم افزایی هرچه بیشتر در این عملیات پرداختند.

تین نیوز

دومین جلسه هماهنگی انجام عملیات حج تمتع در جزیره قشم برگزار شد و دستگاه ها و سازمان های مرتبط با انجام عملیات حج به بررسی آخرین راهکارهای ایجاد هم افزایی هرچه بیشتر در این عملیات پرداختند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، دومین جلسه هماهنگی انجام عملیات حج تمتع در جزیره قشم برگزار شد.

در این جلسه که روز شنبه ٢٠ خرداد ماه در اداره کل فرودگاه بین المللی جزیره قشم برگزار شد، دستگاه ها و سازمان های مرتبط با انجام عملیات حج, به بررسی آخرین راهکار های ایجاد هم افزایی هرچه بیشتر در این عملیات پرداختند.

محمد جواد شلتوک کار رئیس هما در بندرعباس و قشم، در این جلسه بر انجام کم نقص عملیات حج امسال تاکید کرد و افزود: این عملیات می تواند فتح بابی برای انجام پروازهای تمتع و عمره با گستره بیشتر، از این جزیره باشد.

وی با اشاره به موافقت مدیر عامل هما با انجام دو پرواز حج تمتع از فرودگاه قشم گفت :این موافقت در راستای تکریم هموطنان اهل سنت ساکن در شهر و روستاهای جزیره قشم انجام شده است.

 شلتوک کار انجام رسالت اجتماعی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در افزایش پروازهای حج این جزیره را سند افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و برادران و خواهران اهل سنت دانست و افزود: با تمام محدودیت هایی که وجود دارد، "هما" به عنوان شرکت حامل پرچم مقدس کشورمان ثابت کرده که با استراتژی تمرکز زدائی، همواره به دنبال خدمت به مردم اقصی نقاط کشور عزیزمان بوده است.

وی با تأکید بر لزوم همگرایی هرچه بیشتر برای انجام این عملیات گفت: انجام بدون تأخیر پروازها و ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران خانه خدا و حرم پیامبر اسلام (ص) مستلزم برنامه ریزی تمام دستگاه ها و سازمان ها، با محوریت همگرایی و هم افزایی در این عملیات است.

به گزارش روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران براساس برنامه ریزی جدید قرار است ٤٦٨ تن از زائران اهل سنت استان هرمزگان با دو پرواز "هما" روزهای ٢٥ و ٢٦ خرداد عازم سرزمین وحی شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.