| کد خبر: 238290 |

◄ پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است که باید مستندسازی شده و به عنوان الگوی یک کار اجرایی با تراز بین المللی و استانداردی با نگاه تخصصی به آن نگریست.

تین نیوز

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد یک اقدام ملی است که باید مستندسازی شده و به عنوان الگوی یک کار اجرایی با تراز بین المللی و استانداردی با نگاه تخصصی به آن نگریست.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمد محمدی بخش» در جریان بازدید از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین المللی مهرآباد افزود: بسیاری از مهندسان و متخصصان عمران کشور در جریان حجم کاری و فناوری‌های بکار برده شده این پروژه در فرودگاه بین المللی مهرآباد نیستند که چه کار بزرگی در مهرآباد در حال انجام است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود طراحی و اجرای پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مستندسازی و اطلاع‌رسانی کامل در این باره انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: نکته مهم در ابتدا شناسایی مشکل باند و سپس قبول مسوولیت اجرای چنین پروژه مهمی با همه مسائل آن بود که این جسارت نقطه عطف و مهم در اجرای پروژه است که با خرد جمعی و با تدوین برنامه زمانبندی و تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی در حال انجام است.

در ادامه «سیاوش امیرمکری» مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تلاش همکاران فرودگاه بین المللی مهرآباد در همه واحدها و حمایت مسوولان وزارت راه و شهرسازی از این پروژه به ویژه همکاری ایرلاین‌ها و در راس آنها سازمان هواپیمایی کشوری که در این مسیر یکی از بازوان مهم اجرایی پروژه بود، قدردانی کرد و گفت: سازمان هواپیمایی از طرح‌های اجرایی و کمک به رفع عدم تطابق‌های باند ۲۹ راست و تبدیل آن به باند اصلی فرودگاه مهرآباد برای شروع اجرای بهسازی باند ۲۹، حمایت و پشتیبانی کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: این مهم باعث شد با برنامه‌ریزی دقیق و نظارت خوب و جلسه‌های مداوم و مستمر کنترل پروژه، بتوان تقریبا مطابق برنامه زمان‌بندی پیش رفت و در نهایت به بهره‌برداری نهایی طرح برسانیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.