| کد خبر: 237789 |

لزوم پایبندی به برنامه زمان‌بندی بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد

بیست و پنجمین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با تاکید بر ضرورت پایبندی تمامی دست‌اندرکاران به برنامه زمانبندی برگزار شد.

تین نیوز

بیست و پنجمین جلسه کنترل پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با تاکید بر ضرورت پایبندی تمامی دست‌اندرکاران به برنامه زمانبندی برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این جلسه حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی و مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی و محمدرضا زحمتکشان، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، مدیرعامل گروه مشارکت و مدیرعامل مشاور کارفرما به همراه تعدادی از مسولان ذیربط و معاونان فرودگاه مهرآباد حضور داشتند.

ارایه گزارش درباره اقدامات هفته گذشته و بررسی صورتجلسه پیشین کنترل پروژه باند ۲۹ چپ، از جمله مباحث اصلی این جلسه بود.

تعیین تکلیف نهایی و ارایه برنامه مدون کار در شرایط سرد آب و هوایی نیز در این نشست مورد تاکید قرار گرفت و دست‌اندرکاران پروژه ملزم به رعایت دستورالعمل‌های ایمنی در طول اجرای پروژه بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی مدیر ایمنی فرودگاه شدند.

 به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، حسین اسفندیاری، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در این جلسه طی سخنانی تاکید کرد: به منظور تحقق برنامه جبرانی اجرای پروژه، بایست تمام بخش‌های اجرایی به برنامه زمانبندی پایبند باشند و حداکثر تلاش برای جبران عقب ماندگی از برنامه زمانبندی مصوب صورت پذیرد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.