| کد خبر: 236890 |

پرواز بیرجند - مشهد دوباره برقرار شد

پرواز مسیر بیرجند - مشهد که از برنامه فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند حذف شده بود، با پیگیری مسوولان استان خراسان جنوبی دوباره برقرار شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز مسیر مشهد - بیرجند - مشهد که در آغاز برنامه زمستانی فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند از برنامه این فرودگاه حذف شده بود، مجدد برقرار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عظیم طهماسبی افزود: با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته توسط استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و این اداره کل، از ۲ پرواز حذف شده مسیر مشهد - بیرجند - مشهد پرواز چهارشنبه‌ها برقرار شده است.

وی بیان کرد: پرواز چهارشنبه هواپیمایی ایران ایر ساعت ۱۶:۲۵ از تهران به سمت بیرجند و ساعت ۱۸:۴۵ از بیرجند به سمت مشهد انجام می‌شود همچنین ساعت ۲۰:۴۰ از مشهد به سمت بیرجند و ساعت ۲۲:۳۵ از بیرجند به تهران حرکت خواهد کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنان در تلاش هستیم یک یا ۲ پرواز دیگر در مسیر مشهد - بیرجند - مشهد توسط هواپیمایی ایران ایر یا دیگر ایرلاین‌های فعال در کشور برقرار کنیم.

آخرین پیگیری‌ها برای برقراری این پرواز، یازدهم آبان ماه جاری در گفت و گوی تلفنی استاندار خراسان جنوبی با مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما انجام شد.

با توجه به اهمیت موضوع و لزوم فعال بودن این پرواز، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز برقراری پرواز مشهد - بیرجند - مشهد را به‌طور ویژه دنبال کرد و به این ترتیب با هم‌افزایی، تعامل و وحدت رویه مسوولان، یکی از مهمترین مشکلات استان برطرف شد.

خراسان جنوبی در شهرهای بیرجند و طبس فرودگاه فعال دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.