| کد خبر: 234571 |

کنترل پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد

جلسه کنترل پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل‌ شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران، رییس سازمان نظام اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

تین نیوز

این جلسه با ارائه گزارش روند اجرای پروژه و راهکارهای تسریع در انجام بزرگترین پروژه فرودگاهی کشور در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و با ارائه گزارشی از فرودگاه مهرآباد و لزوم بهسازی باند ۲۹ چپ، به‌عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور ادامه یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری در ابتدای نشست، ضمن خوشامدگویی به مدعوین، درباره اهمیت باند ۲۹ چپ مهرآباد و لزوم بهسازی این باند گفت: در طول سال گذشته تلاش زیادی برای هماهنگی در خصوص مهیا ساختن شرایط بهسازی باند ۲۹ چپ انجام گرفته است تا پروژه در زمان تعیین شده آغاز و مطابق برنامه زمان‌بندی به پایان برسد.

پس از سخنان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، گزارشی  از روند اجرا توسط راهبر فرودگاه مهراباد،معاون عملیات فرودگاهی ،مشاور کارفرما و مدیرعامل گروه مشارکت ارائه شد.

 نحوه انجام مطالعات و طول مدت مطالعات، نحوه استخراج طرح بهسازی، برنامه زمانبندی پروژه و ...از موضوعاتی بود که به اطلاع اعضای جلسه رسانده شد.

سپس برخی از  نکات فنی پروژه و نحوه اجرای آن در جلسه پرسش و پاسخ بین مشاور کارفرما، گروه مشارکت و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار انجام گرفت. بازدید از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ نیز برنامه پایانی این رویداد بود.

 باند ۲۹ چپ مهرآباد، آبروی نظام مهندسی کشور است

در ادامه این جلسه، از باند۲۹ چپ بازدید به‌عمل آمد. رییس سازمان نظام اجرایی برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ بیان داشت:  این پروژه مورد ارزیابی افراد مختلف قرار خواهد گرفت و قطعا آبروی نظام مهندسی کشور خواهد بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.