| کد خبر: 234446 |

◄ دستور العمل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های پرترافیک بازبینی شود

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مدیران فرودگاه‌ها و ستادی این شرکت دستور داد تا اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در همه حوزه‌های کاری از جمله فرودگاه‌های پرترافیک بازبینی شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مدیران فرودگاه‌ها و ستادی این شرکت دستور داد تا اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در همه حوزه‌های کاری از جمله فرودگاه‌های پرترافیک بازبینی شود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، «سیاوش امیرمکری»در پی افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در کشور، ضمن تسلیت درگذشت کارکنان متخصص این شرکت، خواستار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا توسط کارکنان و اجرای اقدامات سخت گیرانه توسط مدیران و مسوولان مربوطه در تمامی رده‌های اداری برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفته است: انتظار دارم تا در ادامه اقدامات گسترده به عمل آمده در سطح فرودگاه‌ها و ستاد شرکت با مشارکت تمام بخش های مرتبط و دریافت مشورت از تمام اشخاص صاحب نظر، نحوه حضور کارکنان در محیط های کاری، غربالگری کارکنان در محیط های کاری خصوصا در حوزه های عملیاتی و فرودگاه های پرترافیک را بازبینی و چنانچه نیاز به اصلاح دارد پیشنهادهای لازم را ارایه کنید.

امیرمکری از تمام شاغلین حِرف مختلف شرکت فرودگاه‌ها خواست تا با وجود انجام واکسیناسیون مرحله دوم در روزهای اخیر همچنان در استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های مرتبط کوشا باشند تا به لطف خداوند بسلامت از این روزهای سخت عبور کنیم.

به گزارش ایرنا، سرکشیک و متخصص برج مراقبت پرواز فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) روز گذشته براثر ابتلا به کرونا فوت شدند. این اتفاق در سه هفته گذشته در چندین فرودگاه کشور رخ داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.