| کد خبر: 233986 |

◄ یک پرواز به برنامه فرودگاه بجنورد افزوده شد

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر روز سه‌شنبه یک برنامه پروازی به برنامه‌های هفتگی این فرودگاه در مسیر تهران - بجنورد اضافه کرد و اکنون تعداد پروازها در هفته به ۱۰ مورد رسید.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ایران ایر روز سه‌شنبه یک برنامه پروازی به برنامه‌های هفتگی این فرودگاه در مسیر تهران - بجنورد اضافه کرد و اکنون تعداد پروازها در هفته به ۱۰ مورد رسید.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدابراهیم قدمگاه اظهار داشت: پیش از این، شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر نیز با انجام سه پرواز در هفته در این مسیر، برنامه پروازی داشت که با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون به هفت پرواز افزایش یافته است.

وی افزود: در راستای افزایش پروازها شنبه، یکشنبه و دوشنبه  ۲ پرواز است که این امر رضایت هم استانی ها را برای حمل و نقل هوایی به دنبال دارد.

قدمگاهی اظهار داشت: علاوه بر شرکت هواپیمایی ایران ایر، شرکت های هواپیمایی آسمان و ماهان نیز با انجام سه پرواز در هفته در مسیر تهران -بجنورد و برعکس فعالیت پروازی دارند، در مابقی روزها یک برنامه پروازی وجود دارد.

هم اکنون شرکت های ایران ایر، ماهان و آسمان در این مسیر هوایی پرواز دارند.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: پارسال ۲۲ هزار و ۵۳۸ مسافر در شرایط کرونا با ناوگان هوایی از این فرودگاه جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۲۰ درصد کاهش دارد.

 قدمگاهی اظهار داشت: در این مدت ۴۸۶ پرواز رفت و برگشت بجنورد - تهران از این فرودگاه انجام شد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.