| کد خبر: 203474 |

◄ شرکت فرودگاه‌ها: نهاد تصمیم‌گیر برای انجام یا لغو پروازها نیستیم

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پی انتشار خبری اقدام به پاره‌ای از توضیحات کرد که با توجه به انتشار خبر در تین نیوز به نقل از این خبرگزاری این شبکه خبری اقدام به انتشار این جوابیه می‌کند.

تین نیوز

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پی انتشار خبری از قول مدیر عامل این شرکت در یک خبرگزاری، جوابیه‌ای منتشر کرده که با توجه به بازنشر این خبر در تین نیوز، متن جوابیه این شرکت منتشر می‌شود.

به گزارش تین نیوز، متن جوابیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: اختیار لغو پروازها به دلیل شرایط امنیتی در کشور را نداریم

احتراماً در پی انتشار خبری از سوی خبرگزاری ایلنا در تاریخ 21 دی ماه 1398 به نقل از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مقتضی است بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات و در راستای تنویر افکار عمومی دستور فرمایید جوابیه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به شرح زیر در آن خبرگزاری منتشر شود:

1- مرکز کنترل فضای کشور بخشی از عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بوده و مسئولیت هدایت و کنترل پروازهای عبوری و داخلی (در فاز EN-ROUTE) را بر عهده داشته است، اما نهاد تصمیم‌گیر برای انجام یا عدم انجام پروازها در شرایط خاص نمی‌باشد. همچنین در ساعات انجام عملیات انتقام و بر اساس دستورالعمل‌های موجود فیما بین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مبادی ذیربط، کلیه هماهنگی‌ها برای تمامی پروازهای عبوری و داخلی انجام شده است.

2- انتظار می‌رود آن رسانه وزین در انتشار این توضیحات و همچنین انعکاس صحیح اخبار و مصاحبه‌های حوزه صنعت فرودگاهی همانند گذشته گام برداشته تا هیچ‌ونه شائبه‌ای برای مخاطبان محترم ایجاد نگردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.