| کد خبر: 193979 |

◄ اطلاعیه هواشناسی، وقوع رگبار و رعد و برق در مناطقی از کشور

سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‎ای از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان خبر داد.

تین نیوز

سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‎ای از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، براساس تحلیل آخرین نقشه‎های هواشناسی، امروز، 15 مرداد، در ادامه شمالی شدن جریان‎ها بر روی دریای خزر، ابرناکی و بارش باران ابتدا در غرب سواحل و استان اردبیل ضمن تقویت بارندگی و کاهش 4 تا 8 درجه دما در سواحل دریای خزر، دامنه بارش‎ها همراه با وزش باد شدید  استان‎های خراسان شمالی و مناطق شمالی آذربایجان‎ها را نیز در بر می گیرد که طی این مدت بارش در گیلان و مازندران مقدار بیشتری خواهد داشت.

در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه نیز بارش‎ها در سواحل دریای خزر و استان خراسان شمالی ادامه خواهد داشت که در روزهای پنجشنبه و جمعه علاوه بر این مناطق در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی نیز بارش پراکنده پیش‎بینی می‎شود.

همچنین در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد گاهی با گرد و خاک است این وضعیت در روزهای سه‎شنبه و چهارشنبه شدیدتر شده و در منطقه زابل به صورت طوفان گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد، طی این مدت در استان‎های خراسان جنوبی، کرمان، یزد و جنوب خراسان رضوی نیز وزش باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

در پایان نیز تاکید شده است که مرکز و شرق خلیج فارس و شرق دریای عمان تا روز سه شنبه و دریای خزر در روزهای سه‎شنبه و چهارشنبه مواج است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.