| کد خبر: 193319 |

در روز بیست و یکمین روز از عملیات حج؛

◄ اعزام 3500 زائر حج تمتع از فرودگاه‎های کشور

​براساس آمار اعلام شده از سوی مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در بیست و یکمین روز از عملیات اعزام زائران خانه خدا حدود 3500 زائر به سرزمین وحی اعزام می‎شوند

تین نیوز

براساس آمار اعلام شده از سوی مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در بیست و یکمین روز از عملیات اعزام زائران خانه خدا حدود 3500 زائر به سرزمین وحی اعزام می‎شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، بر اساس این آمار تا دیروز، 5 مرداد، با گذشت 20 روز از عملیات حج، طی 259 پرواز شرکت هواپیمایی هما، 63716 زائر از فرودگاه‎های فعال در اعزام زائران خانه خدا اعزام شده‎اند.

بر همین اساس امروز، 6 مرداد، فرودگاه‎های اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، همدان و امام خمینی(ره)، تا پایان روز در قالب 14 پرواز دیگر حدود 3500 زائر را رهسپار فرودگاه‎های مدینه و جده خواهند کرد.

طبق آمار تا پایان بیستمین روز 163 پرواز به فرودگاه مدینه و 96 پرواز به فرودگاه جده اعزام شده‎اند که از این بین بیش از 82 درصد پروازها با تعجیل، به موقع و یا با کمترین تاخیر و 18 درصد نیز با تاخیر بالای 30 دقیقه انجام شده‎اند.

در طی این مدت پروازهای اعزام زائران خانه خدا در فرودگاه‎های اهواز، بوشهر، زنجان، یزد، ساری، گرگان، بیرجند، زاهدان، بندرعباس، کرمانشاه، رشت و کرمان به پایان رسیده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.