| کد خبر: 192388 |

امیرمکری در جمع بازنشستگان:

◄ تلاش برای افزایش امکانات رفاهی بازنشستگان شرکت فرودگاه‌ها

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در محفل قدردانی از بازنشستگان شرکت در سال 97، از برنامه‎ریزی برای افزایش امکانات رفاهی همه بازنشستگان شرکت خبر داد.

تین نیوز
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در محفل قدردانی از بازنشستگان شرکت در سال 97، از برنامه‎ریزی برای افزایش امکانات رفاهی همه بازنشستگان شرکت خبر داد.
 
 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این محفل صمیمانه که 23 تیر همزمان با میلاد امام رضا (ع) در دفتر مدیرعامل برگزار شد، در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش‎های صادقانه پیشکسوتان شرکت در اعتلای صنعت هوانوردی و فرودگاهی گفت: با تلاش شما عزیزان در سال‎های متمادی و با گذر از فراز و نشیب‎های متعدد توانسته‎ایم شرکت را به جایگاه متعالی امروز برسانیم.

وی افزود: ورود به مرحله بازنشستگی خود تجربه جدیدی از زندگی است که با برنامه‎ریزی صحیح و حضور در خدمت‎های عام المنفعه و خانوادگی می‎توان آن را به دورانی مفید تبدیل کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انتظار به حق بازنشستگان برای حفظ شأن و کاهش دغدغه‎های مالی آنها را انتظاری به حق دانست و گفت: در سال‎های گذشته طرح‎هایی از جمله راه‎اندازی کانون بازنشستگان تدوین و اجرا شدند که هدف از آنها تعریف کسب و کار و استفاده از توان و تجربه بازنشستگان در اجرای پروژه‎های شرکت بود که متاسفانه چندان کارگشا نشد. امیدواریم با اصلاح این طرح و تدوین طرح‎های دیگر بتوانیم رضایت هرچه بیشتر بازنشستگان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد بازنشستگان شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران بالغ بر 4000 نفر است، افزود: سال به سال تعداد این عزیزان افزایش می‎یابد و تلاش داریم در حد توان خود امکانات هرچه بیشتری را برای این افراد فراهم کنیم.

امیرمکری ضمن دعوت بازنشستگان به برقراری ارتباط با کارکنان شرکت و انتقال تجربه و راهنمایی‎های سازنده به کارشناسان جوان گفت: شما در زمان سختی‎ها و فراز و نشیب‎ها در شرکت شاغل بوده‎اید و انتقال تجربه‎های شما در اعتلای فعالیت کارکنان فعلی شرکت بسیار موثر است.

همچنین در این محفل، حسین اکرمیان، از پیشکسوتان و عضو سابق هیات مدیره شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در سخنانی بر ضرورت حضور جدی‎تر شرکت در محافل بین‎المللی تاکید کرد و گفت: باید شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در آینده نزدیک به مرجع تخصصی در حوزه‎های مختلف فرودگاهی و هوانوردی تبدیل شود.

حسین جعفری خرمی، مدیرکل سابق کنترل ترافیک هوایی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مدیریت شرکت در شرایط تحریم‎های ظالمانه دشوار است، عنوان کرد: در سال‎های گذشته توانسته‎ایم به خوبی بحران اوکراین و قطر را ساماندهی کنیم و اتفاقات بسیار خجسته‎ای در حوزه هوانوردی کشور رخ داده است. بازنشستگان امروز کارشناسان بزرگ دیروز بوده‎اند که امیدواریم هیچگاه فراموش نشوند.

غلامحسین باقریان، عضو سابق هیات مدیره شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران نیز در سخنانی با بیان اینکه در دوره‎های مختلف، تلاش مدیریت شرکت تامین امکانات رفاهی هرچه بیشتر برای کارکنان و نیز ایجاد زیرساخت‎های فرودگاهی و هوانوردی مورد نیاز بوده است، گفت: امیدواریم با تلاش مدیریت جدید شرکت شاهد ارتقای جایگاه هوانوردی ایران در منطقه و جهان باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.