| کد خبر: 191598 |

◄ تقدیر سازمان هواپیمایی از فرودگاه مهرآباد

​رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با ارسال نامه‎ای از دقت عمل و اقدام سریع واحد‎های عملیاتی فرودگاه مهرآباد بویژه واحد آتشنشانی و هدایت زمینی در کنترل و مدیریت حادثه فوکر100 شرکت هواپیمایی جمهوری تقدیر کرد.

تین نیوز
​رئیس سازمان هواپیمایی با ارسال نامه‎ای از دقت عمل و اقدام سریع واحد‎های عملیاتی فرودگاه مهرآباد بویژه واحد آتش‌نشانی و هدایت زمینی در کنترل و مدیریت حادثه فوکر 100 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تقدیر کرد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، علی عابدزاده در بخشی از این نامه آورده است: دقت عمل به موقع و سریع آن مجموعه در رویداد فرود اضطراری فوکر 100 هواپیمایی جمهوری نشان از تجربه، توانمندی و تعهد نیروهای متخصص فرودگاه مهرآباد دارد و بدینوسیله از همه کارکنان آن مجموعه که همواره با شهامت و شجاعت در حفظ و ارتقای ایمنی پروازها فعالیت می‎کنند تشکر می‎کنم.

تقدیر رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از حوزه عملیاتی فرودگاه مهرآباد شامل واحدهای آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما، کنترل ترافیک هوایی و ارتباطات و ناوبری هوایی به دلیل عملکرد مناسب و استاندارد در مهار این حادثه در 28 اسفند 97 و تلاش مضاعف و تعامل و همکاری میان این واحدها برای پیشگیری از اختلال عملیات پروازها در فرودگاه مهرآباد و جلوگیری از بروز یک بحران بزرگ انجام شده است.

این تقدیر طی مراسمی در فرودگاه مهرآباد با حضور معاون عملیات هوانوردی وامور بین‎الملل و مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین مدیرکل فرودگاه مهرآباد و مدیران واحدهای عملیاتی انجام شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.