|
کد خبر:
191277
|
◄ اعضای کارگروه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع منصوب شدند
طی ابلاغهای جداگانهای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع رئیس و اعضای کارگروه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع منصوب شدند.
تین نیوز
طی ابلاغهای جداگانهای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع رئیس و اعضای کارگروه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع منصوب شدند.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، علی شورمیج در اجرای تصویب نامه شماره 1127128 مورخ 28/12/95 ریاست جمهور و رئیس شورای عالی اداری و مصوبه چهل و نهمین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت، حجت رستمی را بهعنوان رئیس و سید محسن سید محسنی، سید مجید موسوی، مجتبی رنجبر و معصومه سعیدپور را به عنوان اعضای کارگروه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع منصوب کرده است.
این کارگروه با وظایف مشخص برگرفته از سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم نقشه راه اصلاح نظام اداری و حقوق شهروندی در نظام اداری به منظور رفع تبعیض و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، با هدف بهبود و ارتقای سطح حقوق شهروندی، بهرهمندی شهروندان از ظرفیتهای ایجاد شده تشکیل شده است و از اعضای آن انتظار میرود برای اجرای وظایف زیر با یکدیگر همکاری کنند:
- تهیه برنامه عملیاتی صیانت از حقوق مردم شامل اهداف، سیاستها و اقدامات.
- تدوین و تنظیم برنامه صیانت از حقوق مردم و کارکنان و نظارت براستقرار آن در ستاد و فرودگاهها.
- تدوین و تنظیم فرآیند رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و اعتراضات مردم و کارکنان در ستاد و فرودگاهها.
- تعیین مصادیق اختصاصی حقوق متقابل مردم و شرکت فرودگاهها براساس شاخصهای و مصادیق عمومی و تخصصی.
- تعیین شاخصهای سنجش و اندازهگیری میزان رضایتمندی مردم از نحوه ارایه خدمات و تکریم ارباب رجوع در ستاد و فرودگاهها.
- تدوین ساز و کاری مناسب جهت امکان دسترسی مستمر شهروندان به مدیران و کارکنان شرکت برای پاسخگویی و ارائه راهنماییهای لازم در چارچوب وظایف محوله.
- ایجاد ظرفیت و شناسایی محیط هایی جهت ارائه خدمت، امکانات و تسهیلات مناسب و شرایط حاکی از احترام به مراجعین در ستاد و فرودگاهها.
- ارائه راهکار مناسب جهت بهبود در فرآیندهای اداری اعم از: تجمیع فرایندهای اداری مربوط به هر خدمت در یک مکان، نصب تابلو راهنما در مبادی ورودی و معرض دید مراجعان و نیز تارنما (سایت) و درگاه (پرتال) اینترنتی، پیشبینی امکانات و تسهیلات فیزیکی، رعایت دقیق ساعت کار اداری و ارائه خدمات در تمام ساعت کار اداری.
- تدوین سازو کار مناسب جهت نظارت بر فرآیند ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی درعناوین تعریف شده
- تهیه و تدوین نحوه نظارت بر ارائه خدمات و اعمال پیگیری لازم تا رفع کامل موانع و نارساییها و تطابق ارائه خدمات با استاندارهای داخلی و بینالمللی
- تهیه و تدوین فرآیند سنجش رضایتمندی مسافران در خصوص کیفیت خدمات فرودگاهی با نظارتهای داخلی و بینالمللی (ASQ-ACI)
- نظامند کردن فرآیند ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی برای هریک از فرودگاههای زیرمجموعه تا رسیدن به سطح قابل قبول و استاندارد خدمات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.