| کد خبر: 191277 |

◄ اعضای کارگروه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع منصوب شدند

طی ابلاغ‎های جداگانه‎ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع رئیس و اعضای کارگروه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع منصوب شدند.

تین نیوز
طی ابلاغ‎های جداگانه‎ای از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع رئیس و اعضای کارگروه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع منصوب شدند.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، علی شورمیج در اجرای تصویب نامه شماره 1127128 مورخ 28/12/95 ریاست جمهور و رئیس شورای عالی اداری و مصوبه چهل و نهمین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت، حجت رستمی را به‎عنوان رئیس و سید محسن سید محسنی، سید مجید موسوی، مجتبی رنجبر و معصومه سعیدپور را به عنوان اعضای  کارگروه حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع منصوب کرده است.
این کارگروه با وظایف مشخص برگرفته از سیاست‎های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و برنامه هفتم نقشه راه اصلاح نظام اداری و حقوق شهروندی در نظام اداری به منظور رفع تبعیض و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، با هدف بهبود و ارتقای سطح حقوق شهروندی، بهره‌مندی شهروندان از ظرفیت‌های ایجاد شده تشکیل شده است و از اعضای آن انتظار می‎رود برای اجرای وظایف زیر با یکدیگر همکاری کنند: 
- تهیه برنامه عملیاتی صیانت از حقوق مردم شامل اهداف، سیاست‎ها و اقدامات.
- تدوین و تنظیم برنامه صیانت از حقوق مردم و کارکنان و نظارت براستقرار آن در ستاد و فرودگاه‎ها.
- تدوین و تنظیم فرآیند رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و اعتراضات مردم و کارکنان در ستاد و فرودگاه‎ها.
- تعیین مصادیق اختصاصی حقوق متقابل مردم و شرکت فرودگاه‎ها براساس شاخص‎های و مصادیق عمومی و تخصصی.
- تعیین شاخص‎های سنجش و اندازه‎گیری میزان رضایتمندی مردم از نحوه ارایه خدمات و تکریم ارباب رجوع  در ستاد و فرودگاه‎ها.
- تدوین ساز و کاری مناسب جهت امکان دسترسی مستمر شهروندان به مدیران و کارکنان شرکت برای پاسخگویی و ارائه راهنمایی‎های لازم در چارچوب وظایف محوله.
- ایجاد ظرفیت و شناسایی محیط هایی جهت ارائه خدمت، امکانات و تسهیلات مناسب و شرایط حاکی از احترام به مراجعین در ستاد و فرودگاه‎ها.
- ارائه راهکار مناسب جهت بهبود در فرآیندهای اداری اعم از: تجمیع فرایندهای اداری مربوط به هر خدمت در یک مکان، نصب تابلو راهنما در مبادی ورودی و معرض دید مراجعان و نیز تارنما (سایت) و درگاه (پرتال) اینترنتی، پیش‎بینی امکانات و تسهیلات فیزیکی، رعایت دقیق ساعت کار اداری و ارائه خدمات در تمام ساعت کار اداری.
- تدوین سازو کار مناسب جهت نظارت بر فرآیند ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی درعناوین تعریف شده 
- تهیه و تدوین نحوه نظارت بر ارائه خدمات و اعمال پیگیری لازم تا رفع کامل موانع و نارسایی‎ها و تطابق ارائه خدمات با استاندارهای داخلی و بین‎المللی 
- تهیه و تدوین فرآیند سنجش رضایتمندی مسافران در خصوص کیفیت خدمات فرودگاهی با نظارت‎های داخلی و بین‎المللی (ASQ-ACI)
- نظامند کردن فرآیند ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی برای هریک از فرودگاه‎های زیرمجموعه تا رسیدن به سطح قابل قبول و استاندارد خدمات 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.