| کد خبر: 191098 |

با حکم ئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام؛

◄ راهبر حوزه لجستیک و سرمایه‌گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام منصوب شد

محمدرضا کریمیان با حکم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان «راهبر حوزه لجستیک و سرمایه‌گذاری» این مجموعه منصوب شد.

تین نیوز

محمدرضا کریمیان با حکم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان «راهبر حوزه لجستیک و سرمایه‌گذاری» این مجموعه منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حکمی محمدرضا کریمیان را به عنوان  «راهبر حوزه لجستیک و سرمایه‌گذاری» منصوب کرد.

در حکم کریمیان آمده است؛

با عنایت به برخورداری جنابعالی از مراتب تعهد، تخصص و تجربه، به موجب این ابلاغ به عنوان راهبر حوزه لجستیک و سرمایه‌گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)منصوب می‌شوید.

باتوجه به اهمیت و جایگاه شهر فرودگاهی و نقش تأثیرگذار آن در رشد و توسعه اقتصادی کشور، انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و با به‌کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های موجود، حسب اختیارات و امور محوله مساعی خویش را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت شهر فرودگاهی مصروف دارید.

اهم وظایف مورد انتظار به شرح ذیل است:

١- ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین دفاتر امور مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و معاونت امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری جهت تحقق اهداف شرکت در زمینه توسعه لجستیک و کسب‌وکارهای مرتبط و اخذ تأییدیه‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح

٢- راهبری و نظارت بر حسن اجرای کلیه وظایف ابلاغ شده به دفاتر امور مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و معاونت امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری و دفاتر زیرمجموعه

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.