| کد خبر: 190601 |

با حضر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛

◄ جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان افتتاح شد

جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه اصفهان با حضور سیاوش امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و هیات همراه، نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و معاون استانداری افتتاح شد.

تین نیوز

جایگاه تشریفات اختصاصی (CIP) فرودگاه اصفهان با حضور سیاوش امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و هیات همراه، نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و معاون استانداری افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان اصفهان، صبح امروز (29 خرداد) پروژه جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان که مرداد سال 1396 کلنگ زنی شده بود پس از گذشت کمتر از دو سال و با اعتباری بالغ‌بر 28 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در زمینی به مساحت 2000 مترمربع و زیربنای 660 مترمربع با حضور مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مقامات استانی افتتاح رسمی شد.

در مراسم افتتاح جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان، سیاوش امیرمکری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، با ابراز خرسندی از اجرای این طرح گفت: ما از سرمایه‌گذارانی که در پروژه‌های ملی فرودگاهی مشارکت می‌کنند، استقبال می‌کنیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان نیز ضمن تشکر از مدیریت و کارشناسان اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها گفت: اصفهان از نظر گردشگری و داشتن صنایع،‌ مراکز علمی و نیز مراکز درمانی از استان‌های مهم کشور است و احداث جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه نقش بسزایی در رونق  کسب‌وکار این استان خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.