| کد خبر: 188653 |

◄ امیرمکری:زیرساخت داریم اما ایرلاین‌ها با مشکل تامین قطعات و خرید هواپیما مواجه‌اند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه کلنگ زنی طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند تأکید کرد که تمام زیرساخت‌های فرودگاهی کشور برای پاسخگویی به نیازهای شرکت‌های هواپیمایی در افزایش پروازها فراهم است.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه کلنگ زنی طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند تأکید کرد که تمام زیرساخت‌های فرودگاهی کشور برای پاسخگویی به نیازهای شرکت‌های هواپیمایی در افزایش پروازها فراهم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری امروز (30 اردیبهشت) در حاشیه مراسم آغاز توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند عنوان کرد: زیرساخت‌های فرودگاهی کشور برای افزایش پروازها فراهم است ولی در شرایط کنونی شرکت‌های هواپیمایی در تأمین قطعات و خرید هواپیما با مشکل روبه‌رو هستند.

رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به کلنگ زنی توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند به مساحت حدود 4150 متر مربع و احداث ساختمان تأسیسات با زیربنای 270 مترمربع گفت: اجرای این طرح با توجه به تقاضای موجود در پروازهای داخلی و حج تمتع انجام شده است. پیمانکار طرح نیز مشخص شده و در مدت 18 ماه با هزینه‌ای بالغ‌بر 200 میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این طرح شرایط لازم برای ارائه خدمات بهتر به زائران حج تمتع و عتبات فراهم شود.

امیرمکری همچنین به اولویت برنامه‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سال 98 اشاره کرد و گفت: در راستای سند چشم‌انداز چندین هدف اصلی داریم و برای اینکه در ارائه خدمات ایمن، امن و تأثیرگذار در توسعه پایدار در منطقه پیشرو باشیم برنامه‌های مهمی را در چندین فصل پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: برنامه نخست ما ارتقای سطح ارائه خدمات ایمن و تکمیل تجهیزات هوانوردی است. همچنین به دنبال ارتقای خدمت‌رسانی به مسافران و بهسازی و توسعه فرودگاه‌ها هستیم.

امیرمکری در پایان گفت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پیگیر استقرار سیستم مدیریت ایمنی و نیز اجرای طرح ایمنی محیط کار و تأمین شرایط استاندارد عملیاتی و کاری است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.