| کد خبر: 186752 |

◄ انجام اولین پرواز بین‌المللی فرودگاه شاهرود

مدیر فرودگاه شاهرود در حاشیه انجام اولین پرواز خارجی این فرودگاه به مقصد عتبات عالیات گفت: پس از بهسازی باند و از سرگیری پروازهای این فرودگاه تلاش می‎کنیم حداقل یک پرواز هفتگی در مسیر عتبات عالیات داشته باشیم.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شاهرود در حاشیه انجام اولین پرواز خارجی این فرودگاه به مقصد عتبات عالیات گفت: پس از بهسازی باند و از سرگیری پروازهای این فرودگاه تلاش می‎کنیم حداقل یک پرواز هفتگی در مسیر عتبات عالیات داشته باشیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه شاهرود، مرتضی حمیدپور گفت: این پرواز، 5 اردیبهشت، توسط شرکت هواپیمایی پویا و با حضور امام جمعه شهرستان شاهرود و نماینده مردم شهرستان‎های شاهرود و میامی و جمعی از خانواده شهدا، مسئولان و مردم به مقصد نجف انجام شد تا مردم شاهرود به یکی از آرزوهای دیرینه خود یعنی انجام پروازهای زیارتی و بین‎المللی دست یابند.

وی افزود: با توجه به سفر هیات دولت به استان سمنان، در پاییز97 و ابلاغ مصوبه بین‎المللی شدن فرودگاه شاهرود توسط رئیس جمهوری محترم، استاندار سمنان، امام جمعه محترم، نماینده مردم شاهرود و میامی، فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی به پیگیری پرداختند و به سرعت نسبت به ایجاد زیرساخت‎های لازم و عملیاتی و همچنین تجهیزات حفاظتی و انتظامی مورد نیاز در حوزه گذرنامه و گمرک برای انجام پروازهای خارجی اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه طرح توسعه سالن ترمینال و ترانزیت فرودگاه حدود60 درصد پیشرفت داشته است، گفت: با توجه به اتمام پروژه توسعه و بهسازی عوامل پروازی، به منظور مقاوم‎سازی سطوح باند و آماده‎سازی برای پذیرش هواپیماها با بدنه بزرگتر از فردا، 8 اردیبهشت، عملیات اجرای لایه روکش نهایی آسفالت (توپکا) آغاز و به مدت 40 روز باند غیرعملیاتی خواهد شد.

مدیر فرودگاه شاهرود در پایان گفت: به امید خدا پس از انجام بهسازی باند از اوایل مرداد شاهد برقراری پرواز در مسیرهای تهران، کیش و مشهد خواهیم بود و با توجه به درخواست فراوان مردم شاهرود تلاش می‎کنیم که حداقل یک پرواز در هفته به مقصد عتبات عالیات برقرار کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.