| کد خبر: 184938 |

◄ آمادگی فرودگاه شاهرود برای بارشهای شدید پیش‌رو

مدیر فرودگاه شاهرود از بسیج نیروهای این فرودگاه برای انجام تمهیدات پیشگیری از نفوذ سیلاب به تجهیزات و سطوح پروازی خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه شاهرود از بسیج نیروهای این فرودگاه برای انجام تمهیدات پیشگیری از نفوذ سیلاب به تجهیزات و سطوح پروازی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، مرتضی حمیدپور گفت: با توجه به پیش‎بینی‎های هواشناسی برای بارش‎های شدید در روزهای آتی همه نیروهای فرودگاه را بسیج کرده‎ایم که با ایجاد سیل بند راه‎های نفوذ سیلاب به فرودگاه مسدود و از آسیب رسیدن به تجهیزات کمک ناوبری و سطوح پروازی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به بارش‎های شدید چند روز قبل گفت: با وجود بارش شدید باران طی 48 ساعت گذشته در شاهرود تمامی زیرساخت‎ها و تاسیسات فرودگاه شاهرود توسط همکاران واحدهای مختلف فرودگاه مورد بازدیدهای مداوم و اقدامات پیشگیرانه قرارگرفت.

حمیدپور با بیان اینکه در این مدت با پمپاژ آب از قسمت‎هایی که امکان خطر و آسیب رسیدن به تجهیزات داشت فرودگاه عملیاتی باقی ماند، گفت: به این ترتیب توانستیم از 28 اسفند تا 5 فروردین 98 با خدمت‎رسانی دقیق و به موقع میزبان حدود 40 سورتی پروازهای امدادی و پشتیبانی در جهت کمک‎رسانی به مسافران گرفتار در برف و مردم روستاهای منطقه کالپوش باشیم.

مدیر فرودگاه شاهرود همچنین از اجرای طرح بهسازی سطح میانی روکش باند در لایه‎های بیندر و توپکا خبر داد و گفت: این عملیات به منظور افزایش مقاومت باند برای پذیرش هواپیماهای بزرگ و سنگین‎تر، از 23 فروردین به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.