| کد خبر: 186220 |

◄ رونق گردشگری با توسعه فرودگاه شاهرود

گسترش پروازهای فرودگاه شاهرود به توسعه اقتصادی منطقه کمک می‌کند. منوچهر فخری، معاون امور عمرانی استاندار سمنان بابیان این مطلب گفت: ظرفیت گردشگری و صادرات با بهره‌مندی از این فرودگاه تقویت می‌شود.

تین نیوز

گسترش پروازهای فرودگاه شاهرود به توسعه اقتصادی منطقه کمک می‌کند. منوچهر فخری، معاون امور عمرانی استاندار سمنان بابیان این مطلب گفت: ظرفیت گردشگری و صادرات با بهره‌مندی از این فرودگاه تقویت می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر،  فخری در مراسم برگزاری نخستین پرواز خارجی فرودگاه بین‌المللی شاهرود  تأکید کرد: ظرفیت‌های فراوان گردشگری، شاهرود را به یک مقصد گردشگری بدل کرده و همچنین در بحث میراث‌فرهنگی یک برند در کشور محسوب می‌شود لذا این فرودگاه می‌تواند در توسعه گردشگری این شهرستان مستعد نقش‌آفرین باشد.

او بابیان اینکه کشاورزی و وجود باغات فراوان دیگر ویژگی شاهرود است، ابراز کرد: ظرفیت‌های شاهرود سبب شده تا تعریف خاصی از این شهرستان در کشور شود و خوشبختانه وجود فرودگاه بین‌المللی سبب شده تا بتوانیم به توسعه و رشد اقتصاد این شهرستان شاهرود امیدوارتر باشیم.

فخری بابیان اینکه افزایش طول و عرض باند یکی از اقداماتی است که می‌تواند به‌صورت گرفتن پرواز هواپیماهای پهن‌پیکر کمک کند، بیان کرد: استانداردهای بین‌المللی در حد پروازهای کارگو باید در فرودگاه شاهرود شکل بگیرد که این امر خواست استاندار سمنان، مسئولان استان سمنان و مردم شهرستان شاهرود است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه تعمیرات و تغییرات لازم در فرودگاه شاهرود خوشبختانه درحال انجام است، گفت: پس از تعمیراتی که بر روی باند صورت می‌گیرد، شاهد انجام شش پرواز در هفته در این فرودگاه بین‌المللی خواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.