| کد خبر: 185096 |

مدیر فرودگاه ایلام:

امداد به سیل زدگان از طریق فرودگاه ایلام

مدیر فرودگاه ایلام با اشاره به عملیاتی بودن این فرودگاه گفت: در حال حاضر بالگردهای امدادی مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند.

تین نیوز

مدیر فرودگاه ایلام با اشاره به عملیاتی بودن این فرودگاه گفت: در حال حاضر بالگردهای امدادی مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی متانت با اشاره به عملیاتی بودن این فرودگاه گفت: با توجه به عبور تعدادی رودخانه از داخل فرودگاه و زیر باند، به محض دریافت اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید، با یک دستگاه بیل مکانیکی اقدام به لایروبی و پاکسازی رودخانه ها کردیم.

وی ادامه داد: همچنین همکاران به صورت شبانه روزی، اقدام به بازبینی مسیرهای عبور آب و رفع انسداد های ناشی از سیلاب کردند. بنابراین فرودگاه دچار آب گرفتگی نشد.

متانت با اشاره به مصون ماندن دستگاه های فنی و عملیاتی فرودگاه ایلام از آسیب ناشی از بارندگی گفت: با تدابیر انجام شده از نفوذ آب به دستگاه های ناوبری و آسیب این دستگاه ها جلوگیری شد. 

وی ادامه داد: تنها مشکل پیش آمده این بود که به علت آسیب فیبرهای نوری استان ایلام و قطع ارتباط استان، ارتباط فرودگاه نیز به مدت ۲۴ ساعت قطع شد که بلافاصله با یک دستگاه بیسیم ماهواره ای، اعلام کردیم که فرودگاه عملیاتی است. 

مدیر فرودگاه ایلام با اشاره به باطل شدن تعدادی از پروازها در فرودگاه ایلام گفت: در این مدت ۴ پرواز مسافری فرودگاه ایلام به علت وخامت آب و هوا و رعد و برق باطل شد، اما در حال حاضر پروازهای فرودگاه در جریان است.

وی افزود: در حال حاضر هلی کوپتر های اورژانس، هلال احمر، ارتش و سپاه در فرودگاه ایلام مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند. همچنین فرودگاه آمادگی دارد به صورت ۲۴ ساعته در خدمت هموطنان عزیز باشد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.