| کد خبر: 184994 |

◄ طرح‎های سال 98 فرودگاه ارومیه مطابق با طرح جامع آن تدوین شده است

طرح‎های سال 98 فرودگاه ارومیه مطابق با طرح جامع آن تدوین شده است.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی گفت: تمام امکانات و تجهیزاتی که تامین و تلاش هایی که در فرودگاه می‎شود باید منجر به خدمت‎رسانی به مسافران و مردم منطقه و در نتیجه کمک به رشد و توسعه استان شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، کمال پرهیزکار با اشاره به اهمیت فرودگاه ارومیه در استان آذربایجان غربی برای توسعه این منطقه گفت: یکی از مهمترین اهداف این فرودگاه در سال جدید افزایش پروازها و مسیرهای پروازی با توجه به تقاضای مسافران است چراکه تمام امکانات و تجهیزاتی که تامین و زحماتی که در فرودگاه کشیده می‎شود باید منجر به خدمت‎رسانی به مسافران و مردم منطقه و در نتیجه کمک به رشد و توسعه استان شود.

پرهیزکار با بیان اینکه اهداف تعیین شده در فرودگاه ارومیه بر اساس طرح جامع این فرودگاه است که بیشتر آنها اجرایی شده است، در مورد برنامه‎های مهم پیش‎بینی شده برای سال 98 گفت: تکمیل سیستم روشنایی باند جدید فرودگاه ارومیه، بهسازی و روکش باند فرودگاه، توسعه اپرون فرودگاه و نصب و بهره‎برداری سامانه کمک ناوبری DVOR/DME از مهمترین طرح های فرودگاهی و کمک ناوبری است که به امید خدا در سال 98 اجرایی خواهیم کرد.

وی همچنین در مورد برنامه‎ها و اقداماتی که در فرودگاه ارومیه برای آمادگی پروازهای نوروز 98 و استقبال از مسافران انجام شده است، گفت: با تشکیل ستاد ویژه نوروزی و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران اقدام به برنامه‎ریزی برای نوروز کردیم و در این زمینه برای تبلیغات شهری و تشویق مردم استان به استفاده از سفرهای هوایی با سازمان میراث فرهنگی هماهنگی‎های لازم را انجام دادیم. برای پاسخگویی به مسافران میز خدمت و از من بپرس را مستقر و در ترمینال نیز اقدام به چیدن سفره هفت سین کردیم. همچنین پرتال نوروزی فرودگاه را به‎روز کردیم و با همکاری سازمان گردشگری با اهدای گل به استقبال از مسافران اولین پرواز بعد از تحویل سال رفتیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.