| کد خبر: 184030 |

◄ برقراری مسیر پروازی تبریز - ساری در نوروز 98

برای نخستین بار مسیر پروازی ساری - تبریز از 11 فروردین ماه 98 از فرودگاه ساری برقرار می‎شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های استان مازندران گفت: برای نخستین بار مسیر پروازی ساری - تبریز از 11 فروردین ماه 98 از فرودگاه ساری برقرار می‎شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه های مازندران، سعداله وطن‎خواه با اعلام این خبر گفت: این مسیر پروازی که برای اولین بار برقرار شده است به صورت هفتگی و هر چهارشنبه انجام می‎شود.

وی همچنین به افزایش پروازها در مسیرهای نوشهر– تهران و نوشهر– مشهد توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان از فرودگاه نوشهر و رامسر– تهران توسط شرکت هواپیمایی آسمان و ایران ایر اشاره کرد، گفت: شرکت هواپیمایی بومی وارش نیز روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته مسیر ساری – کیش را به مسیرهای پروازی خود اضافه کرده است.

وطن‎خواه در ادامه در مورد آماده‎سازی محیطی و استقبال از پروازها و مسافران نوروزی، گفت: پروژه‎های بهسازی و محوطه نوسازی و مبادی ورودی به ترمینال‎ها و اصلاح مسیرهای دسترسی آغاز شده است و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه با آغاز سال نو در ترمینال‎های فرودگاه‎های ساری، نوشهر و رامسر سفره هفت‎سین گسترده و همزمان با ورود نخستین مسافران سال نو آیین سنتی سرنا نوازی اجرا می‎شود، افزود: پروژه‎های عمرانی و بهسازی حداکثر تا 28 اسفند ماه 97 به اتمام می‎رسد و کارهای باقی مانده را به بعد از عید نوروز موکول می‎کنیم. همچنین عناصری با چشم‎اندازهای بهار و نوروز در محاوط نصب و ورودی ترمینال‎ها گل‎آرایی می‎شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.