| کد خبر: 179778 |

◄ دیدارهای مردمی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها هر هفته تکرار می‌شود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه جلسه دیدار مردمی و رودرروی خود با کارکنان و ارباب رجوع از برگزاری مداوم چنین دیدارهایی به صورت هفتگی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه جلسه دیدار مردمی و رودرروی خود با کارکنان و ارباب رجوع از برگزاری مداوم چنین دیدارهایی به صورت هفتگی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌اله‌مه آبادی صبح امروز با همراهی معاونان و مدیران کل شرکت در نمازخانه امام رضا (ع) ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران حضور یافت تا پاسخگوی رودرروی پرسش ها و مشکلات کارکنان و مراجعان باشد.

وی در پایان این دیدار با اعلام این‌که این دیدارها هر سه شنبه از ساعت 8:30 تا 9:30 در نمازخانه شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه می یابد، توضیح داد: سیاست دولت جمهوری اسلامی و وزارت راه و شهرسازی توسعه مردم مداری است. سیستم های دولتی بروکرات هستند و یکی از معضل‌های بزرگ ما این است که گاه این بروکراسی حاکم به اندازه‌ای خشن است که به جای این‌که در خدمت دولت باشد، دولت در خدمت آن قرار می گیرد، ضمن این‌که بروکراسی را نیز به خوبی اجرا نمی‌کنیم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بیان دلایل برگزاری این دیدار مردمی عنوان کرد: برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان و مراجعان ضمن این‌که به نوعی در برطرف کردن مشکلات افرادی که صبوری کم‌تری دارند یا دچار مشکل و تضییع حقی شده‌اند موثر است نظارت دستگاهی نیز به شمار می‌رود. البته ما ارباب رجوع مستقیم نداریم و همه مسافران و مستقبلان فرودگاه‌ها به نوعی ارباب رجوع ما هستند.

وی با بیان این‌که در سال‌های اخیر با اجرای طرح ASQ (ارتقای کیفیت خدمت رسانی فرودگاه‌ها) در راستای توسعه مردم مداری در فرودگاه‌ها تلاش های خوبی انجام شده است، گفت: اکنون دو فرودگاه کشور (مهرآباد و مشهد) در رده 100 فرودگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پیش از این هر روز پس از مراسم نماز جماعت شرکت نیز پاسخگوی پرسش ها و دغدغه‌های کارکنان بود و معاونان وی نیز هر هفته جلسه مستقیم در مجموعه‌های مرتبط دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.